دسته بندی ها

ارسال پیام به شرکت تولیدی پژوهش

ارسال پیام

شرکت تولیدی پژوهش

شرکت تولیدی پژوهش اولین تولیدکننده اسپیسربتنی در ایران و تولیدکننده مواد شیمیایی ساختمان می باشد. این شرکت توانسته گواهی طرح صنعتی محصول نوآورانه خود با نام اسپیسر بتنی را به ثبت برساند

درباره شرکت تولیدی پژوهش

شرکت صنایع شیمیایی پژوهش

پژوهش یکی از شرکت های پیش رو در عرصه تولید و ارائه انواع افزودنی های بتن و مواد شیمیایی ساختمان به خصوص فوق روان کننده های پلی کربوکسیلاتی و انواع ژل میکروسیلیس در کشور می باشد. این شرکت همواره یکی از شرکت های تاثیر گذار در عرصه تولید جدید ترین محصولات کاربردی در صنعت بتن به شمار آمده و می آید. شرکت پژوهش دپارتمان مرکزی آن در کشور ایران می باشد در استان های مختلف نمایندگی عرضه محصولات دارد. این شرکت طیف زیادی از محصولات شیمیایی ساختمان را در سبد تولیدی خود منطبق با آخرین استاندارد های جهانی دارد . از همین رو شرکت پژوهش همواره جایگاهی رفیع و شاخص در بزرگترین پروژه های کشور داشته و همواره یکی از گزینه های مطرح در نگاه متخصصین و شرکت ها و پروژه های بزرگ به شمار می آید.

افزودنی ها ی بتن و محصولات شرکت صنایع شیمیایی پژوهش به شرح ذیل می باشد :
اسپیسر بتنی (از جنس بتن) و انواع افزودنی های بتن ، فوق روان کننده های نفتالینی و پلی کربوکسیلاتی بتن ، روان کننده های بتن ، زودگیر کننده های بتن ، دیرگیر کننده های بتن ، منبسط کننده های بتن ، افزودنی های آب بندی کننده بتن ، هوازا یا حباب زا های بتن ، روان کننده های پمپاژ بتن،ژل میکروسیلیس .

اسپیسر بتنی (از جنس بتن) :
به گفته متخصصان صنعت ساخت و ساز، در سازه های بتن مسلح، قرار گرفتن میلگردها در محلی که نقشه های اجرایی تعیین کرده است اهمیت بسزایی در عملکرد سازه طراحی شده، حفظ کیفیت و مقاومت این سازه ها دارد. از طرفی عواملی چون اکسیژن، رطوبت، کلر، سولفات ها و سایر عوامل خورنده محیط می توانند با نفوذ به درون بتن و تماس با میلگردها باعث سرعت بخشیدن به خوردگی میلگردها شده و از عمر مفید سازه بکاهند . این در حالی است که پوشش بتنی روی میلگرد می تواند به عنوان مهمترین عامل جلوگیری از خوردگی محسوب شود.
اسپیسرهای بتنی که جدید ترین نسل اسپیسرها می باشند با مقاومت فشاری بالای خود، با فراهم آوردن امکان ایجاد پوشش بتن کافی، نقش چشمگیری در افزایش عمر سازه های بتنی دارند.
شرکت تولیدی پژوهش مفتخر است با تکیه بر الطاف الهی و با بهره گیری از دانش فنی متخصصان ساعی خود، با طراحی و ساخت این نوع اسپیسر(فاصله نگهدار) خود را به عنوان تنها تولیدکننده این محصول در کشور معرفی نماید و گواهی ثبت طرح صنعتی آن را به ثبت برساند.
فاصله نگهدارهای بتنی علاوه بر دارا بودن مزایای سایر انواع اسپیسرها بسیاری از عیوب و نقاط ضعف نسل های قبلی را برطرف نموده و موجب کاهش عوامل آسیب رسان به بتن ناشی از به کارگیری اسپیسرهای غیر بتنی شده است. به طور کلی به کارگیری این نوع اسپیسر افزایش مقاومت بتن و عمر سازه را بهمراه خواهد داشت