دسته بندی ها

ارسال پیام به خليج كانتين

ارسال پیام

خليج كانتين

تخصص ما ساخت انواع کانکس و کانتینرهای استاندارد و با دوام می باشد. کیفیت، نقطه متمایز محصولات ما می باشد. آماده همکاری با شرکت ها و سازمان ها

درباره خليج كانتين

این گروه با در اختیار داشتن تجربه چندین ساله و تلاش برای ارائه کانکس و کانتینرهای استاندارد و با دوام آماده همکاری با شرکت ها و سازمانها می باشد. کانکسهای ساخته شده دارای مشخصاتی است که آنها را از تولیدات مشابه متمایز مینماید.
این گروه دارای کانکسهای مسکونی ، اداری ، ویلایی ، مخابراتی ، سرویس بهداشتی در اندازه های مختلف ودر ساختارهای متنوع و پارتیشن بندی طبق شفارش مشتری و ضد زلزله می باشد .از مزایایی که این گروه را در سطح بالاتری از گروههای دیگر قرار میدهد این است که این شرکت با وارد کردن انواع کانتین (۲۰ و ۴۰ فوت ) از شرکت های امارات متحده عربی توانسته انواع کانتینر را با مناسبترین قیمت وارد بازار کند ( با توجه به این حقیقت که کانتینر یکی از کم هزینه ترین و پر امنیت ترین وسیله برای حمل کالا می باشد ) کانتینر های این گروه از نوع دست ساز و از نوع وارداتی در اندازههای ۲۰ و ۴۰ فوت و دارای برگ سبز می باشد و همچنین با در اختیار داشتن ظرفیت بلقوه قادر به تحویل سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.