دسته بندی ها

آبنما دیواری آبشاری ۶۰ سانتیمتری استیل st۶۰-an

  • قیمت :

    ۵۵۰,۰۰۰ تومان

ویدئو محصول

توضیحات

نازل آبنما دیواری پرده ای که به نازل آبشار یا آبنما دیواری آبشاری نیز مشهور است. آب را بصورت ورقه ای نازک و آبشار مانند به پایین پرتاب میکند.
ورودی آب این نازل ها از سمت پایین نازل و سایز یک اینچ میباشد، که با ورود آب به داخل مخزن نازل ، آب از سمت دیگر با فشار و بصورت ورقه نازکی از آب به بیرون پرتاب میشود و خروجی آب شبیه به آبشار میشود.

شیوه نصب پرده آب :
نصب این نازل بسیار آسان است و میتوان خروجی آب از پمپ یا کفکش را با شیلنگ یا لوله به ورودی نازل متصل کرد، حتما باید دقت کنید که پس از اتصال خروجی آب از نازل را تست کرده و موقعیت نازل را در بهترین حالت ریزش آب جایگذاری و ثابت نمایید. برای ثابت کردن نیز میتوان نازل را به دیوار پیچ کرد و یا روی یک شاسی فلزی متصل کرد.

حتما دقت کنید که سایز لوله یا شیلنگ نباید از یک اینچ کمتر باشد. همچنین لبه ی نازل پرده آب را از دیواره حدود ۴ سانتی متر بیرون گذاشته و نازل داخل دیوار مخفی می شود.
کاربرد اصلی فواره پرده ای در آبنما های فضای باز است که پرده آب داخل دیواره کار می شود و لبه های استخر در داخل دیواره است و اصولا ارتفاع پاشش آب بسته به سایز پرده بین نیم متر تا ۱.۵متر در نظر گرفته میشود.
همراه نازل پرده آب از چراغ ضد آب لاینی ، والواشر و یا چراغ های ضدآب توکار و روکار نیز برای نورپردازی آن استفاده میشود که زیبایی آبنما در شب را بی نظیر می کند.
سایزهای موجود پرده آب آبشاری از ۳۰ سانت تا ۴ متر است که در جنس های مختلف و انواع مختلف موجود است.
برای سفارش حتما به فروشگاه اینترنتی ما به آدرس :
shop.arianeng.ir مراجه نمایید.
ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای