دسته بندی ها

خرید پوکه معدنی تبریز و بستان اباد (PUMICE) ۰۹۱۴۴۸

  • قیمت :

    ۱۱۱,۱۱۱ تومان

    واحد قیمت : سرویسی توافقی

توضیحات

پومیس (pumice) یا پوکه معدنی تبریز و بستان اباد از مرغوبترین ، سبکترین و مناسبترین پوکه های معدنی استخراج شده از دل کوههای سهند می باشد که بعلت دارا بودن وزن بسیار کم برای شیب بندی پشت بام ، پرکردن سطوح مختلف ساختمان ، تولید بلوکها ی سبک بتنی و موزائیکها استفاده می شود.
پومیس (pumice) یا پوکه معدنی تبریز و بستان اباد عایق بسیار مناسب صوت و حرارت می باشد بطوری که تا ۷۶۰ درجه سانتیگراد هیچ تغییری در حجم و شکل آن حاصل نمی شود .
نکته قابل توجه اینکه بتون ساخته شده ازپومیس (pumice) یا پوکه معدنی تبریز و بستان اباد علاوه بر سبکی، در مقابل عوامل مختلف محیطی نیز دارای استحکام و مقاومت فوق العاده ای می باشد. مخلوط پومیس (pumice) یا پوکه معدنی تبریز و بستان اباد با آهک ، تشکیل نوعی سیمان طبیعی را می دهد که در زیر آب و بیرون آب سخت می گردد ودر صنعت سیمان می توان از پوکه معدنی به عنوان یکی از اجزاء مهم تشکیل دهنده سیمان استفاده نمود.
برای استعلام قیمت و خرید پوکه معدنی سبک و سفید بستان آباد و تبریز ،متقاضیان محترم می توانند از طریق ارتباط با ما نوع پومیس (pumice) یا پوکه معدنی خود را درخواست کنند تا پس از هماهنگی و در اسرع وقت پوکه مورد نظر خود را دریافت کنند.

پوکه سفید و سبک بستان اباد و تبریز مخصوص تولید بلوک سبک و مخصوص شیب بندی ساختمان و کف سازی

سایر محصولات و خدمات ما

گروه های مرتبط

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای