دسته بندی ها

ارسال پیام به شرکت فراخ کوشک سازان

ارسال پیام

شرکت فراخ کوشک سازان

نمایندگی فروش و اجرای نمای فایبر سمنت برد در تمامی نقاط کشور با اکیپ مجرب و آموزش دیده

درباره شرکت فراخ کوشک سازان

نمایندگی فروش محصولات فایبر سمنت
شرکت فراخ کوشک سازان نمایندگی فروش فایبر سمنت برد در کشور
فعالیت در فروش و اجرای فایبر سمنت برد / پانل سیمانی SHERA تایلند
فروش و اجرای فایبر سمنت برد تولید خارج و داخل کشور را با تیم تخصصی و آموزش دیده عهده دار میشود .
فایبر سمنت برد یا همان پانل سیمانی الیافدار ، نسل نوینی از سیستم های ساخت و ساز خشک بوده که با هدف سبک سازی و آسان سازی ساخت و ساز بنا ، توانسته رشد چشمگیری را در عرصه ساختمان ایفا کند .
.
فایبر سمنت برد به دلیل مزایای حائز اهمیتی از قبیل :
 ضد حریق و ضریب انتقال حرارت بسیار پایین
 مقاومت بالا دربرابر ضربه
 ضد آب و رطوبت
 ضد موریانه و غیرقابل پوسیده شدن
 انعطاف پذیری برای انواع طراحی
 سبک و نصب سریع و آسان
 مقرون به صرفه
 قابلیت رنگ آمیزی
 تنوع در طراحی
 دارای ابعاد و اندازه های استاندارد
 قابلیت برش بسیار آسان نسبت به نیاز کاربری
به طور گسترده در فضاهای داخلی و خارجی از قبیل نما ، سقف ، دیوارهای داخلی ، و خارجی ، کف باربر و ... مورد استفاده قرار می گیرد .
وزن یک متر مربع پانل فایبرسمنت :
ضخامت ۴ میل : ۶ کیلو گرم
ضخامت ۶ میل : ۹ کیلو گرم
ضخامت ۸ میل : ۱۲ کیلو گرم
ضخامت ۱۰ میل : ۱۵ کیلو گرم
ضخامت ۱۲ میل : ۱۸ کیلو گرم
ضخامت ۱۸ میل : ۲۷ کیلو گرم
حفاظت سازه های فولادی در برابر حریق به کمک پوشش این اعضا با صفحات نسوز یا مقاوم در برابر حریق کناف امکان پذیر است . بدین ترتیب که پوشش مذکور مانع از عبور حرارت ناشی از آتش سوزی و افزایش دمای پیرامون تیر ها و ستون ها ی فولادی می گردد . با استفاده از این روش می توان تیر ها را تا ۱۲۰ دقیقه و ستون ها را تا ۱۸۰ دقیقه در برابر حریق مقاوم نمود . مزیت این نوع ساختار حفاظتی ، سرعت ، سهولت و ارزانی آن نسبت به سایر روش ها ( نظیر پوشش های بتنی ) است . با استفاده از این روش ، نازک کاری اجزای سازه ای نیز تامین گردیده که خود صرفه اقتصادی و تسریع در عملیات اجرایی را در بر می گیرد .
دراینجا به قیمت و ارزش تهیه مصالح نسبت به کیفیت و کاربرد آن می پردازیم ؛
در سالهای پیشین و با ورود سیستم ساخت و ساز خشک در عرصه ساختمانی ، مصالح متعدد و متنوع ای در بازار به نمایش داده شدکه عرضه و به اجرا درآمدند و هر یک از این مصالح ، به نوبه خود با مشکلات جزء یا کلی که از نظر سازمانهای نظام مهندسی ، آتش نشانی و دیگر صاحب نظران ، رو برو شدند. همچنین میتوان به قیمت بالا و عدم تهیه عموم قشر مردمی اشاره کرد تا موجب شود ماحصل شکست پذیری رقم زده شود که منجر به عمر کوتاه مصالح فوق در سیستم ساخت و ساز خشک گردید.
سیستم ساخت و ساز خشک فایبر سمنت که نسل نوین در سیستم ساخت و ساز خشک بوده و انقلابی فراگیر در این عرصه به ارمغان آورده است ، تایید و رضایت عمده مسولین و کاربران روز افزونی را به تهیه این محصول موجاب نموده است.
فروش فایبر سمنت در ایران به روشهای متفاوتی صورت می پذیرد.
نحوه خرید فایبر سمنت مستلزم آشنایی اولیه جهت شناسایی کیفیت لازمه برای استفاده در ساخت می باشد.
متاسفانه شاهد فایبر سمنت به مراتب ارزان قیمت در بازار می باشیم که فایبر سمنت ارزان به دلیل نداشتن شناسنامه ، عدم گواهی صلاحیت از مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی ، عدم کیفیت کافی در جنس آن ، وجود آزبست و ... از سمت برخی سود جویان به عرضه می رسد و این مهم سبب شده تا در انتخاب و تهیه فایبر سمنت با کیفیت ، کمی بیشتر تامل کنیم.
فایبر سمنت توانسته برای رفع نیاز مشتریان جهت اجرای سقف ، اجرای کف ، اجرای دیوار ، اجرای درای وال ، اجرای نما و ... ایفای نقش منحصر به فردی در ساخت و ساز خشک بعمل آورد.
مصالح نوین فایبر سمنت که از الیاف گیاهی همچون سلولوز و سیلیس و... تشکیل شده است ، به مصالح سبز نیز معروف می باشد.
هم اکنون در ایران همانند کشورهای پیشرفته دنیا ، بنا به محسنات چشم گیر این محصول نسبت به دیگر سیستم ساخت و ساز خشک از فایبر سمنت برد ، پانل سیمانی الیافدار ، استفاده مکرر انجام می گیرد.
اجرای فایبر سمنت برای اماکنی که نیاز به سرعت عمل بالا در ساخت و ساز است ، مانند ویلا سازی در تمام نقاط آب و هوایی کشور ، همچنین فضاهایی با مدت کاربری محدود که نیاز به سرعت عمل در احداث دارند ، از این سیستم (فایبر سمنت) استفاده می گردد ، که بهینه ترین گزینه می باشد.