دسته بندی ها

درب شیشه ای اتوماتیک

  • قیمت :

    از ۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

    واحد قیمت : ست

توضیحات

امروزه از درب های شیشه ای معمولی، برای ورودی پارتیشن ها و یا به عنوان درب حمام های شیشه ای، به کار گرفته می شود. در عوض از درب شیشه ای اتوماتیک، برای ورودی بانک ها، مراکز خرید و مراکز اداری، استفاده می شود. این نوع درب ها ورود افراد را تسهیل می بخشند و افراد می توانند بدون زحمت، رفت و آمد کنند. امروزه در ساختمان های پرتردد، از درب های شیشه ای اتوماتیک استفاده می شود، چرا که هم باز و بسته شدن درب، آسان و راحت می باشد و هم نمای ساختمان، شکیل تر خواهد بود. این درب ها انواع و اقسام متنوعی دارند. در درب کشویی، حرکت این نوع درب، به صورت خطی می باشد و در فضاهای کم، قابل استفاده است و با ظاهری شکیل و مدرن، در حمام ها و محیط های مرطوب و هم چنین در فضاهای کوچک، کاربرد دارد.
درب اتوماتیک کشویی یا اسلایدینگ، دارای سنسورهای حسگر می باشد که در بالای درب قرار می گیرد و به صورت خطی، به حرکت در می آید. درب تلسکوپی یا مرحله ای، به صورت تلسکوپی، باز و بسته می گردد و در این نوع درب ها، اختیار باز و بسته شدن کامل (نیمه باز، دائم باز و دائم بسته) با تنظیمات می باشد. درب لولایی یا سویینگ، به صورت لولایی، باز و بسته می شود ولی درب اتوماتیک لولایی، با جریان برق، کار می کند.
قطعات برای نصب درب شیشه ای
موتور: موتور موجب به حرکت درآمدن هنگرهای درب به صورت راستگرد یا چپگرد، می گردد.
کنترل باکس: کنترل باکس، یک سیستم الکترونیکی هوشمند است که وظیفه ی آن، کنترل و فرمان موتور، است. برد درب های اتوماتیک، در درون کنترل باکس قرار دارد. از طرفی، کنترل باکس در محلی ایمن نصب می شود.
ریل و کاور درب ها: ریل و کاور، همان چهارچوب و قالب درب هستند. علت عملکرد روان و بی-صدای درب های شیشه ای اتوماتیک، وجود ریل و کاور، می باشد. جنس ریل درب ها، از آلومینوم سخت و آکسترود، می باشد. از طرفی کاور بر روی ریل، قرار می گیرد و موجب عملکرد سایلنت درب، می گردد. کاور ریل، می بایست هر چند ماه، تعویض گردد.
هنگرها: یکی از ابزارهایی که در کاهش آلودگی صوتی درب های اتوماتیک، نقش موثری دارند، هنگرها، هستند. هنگرها قطعه ای هستند که بر روی ریل نصب می شوند و دارای دو غلتک می باشند که به لت ها و تسمه ها، متصل می شوند. حرکت هنگرها، موجب حرکت لت ها، می شود.

باتری بک آپ
باتری بک آپ، در زمان قطعی برق، وظیفه تامین برق درب اتوماتیک را برعهده دارد و مانع از کار افتادن درب اتوماتیک می شود.
ریموت کنترل درب اتوماتیک
ریموت کنترل، امکان کنترل باز و بسته شدن درب اتوماتیک از راه دور را فراهم کرده است.
متوقف کننده
در زمان باز و بسته شدن لنگه¬های درب اتوماتیک، متوقف کننده زمان باز بودن را تعیین می کند.
قفل برقی درب
قفل برقی در قسمت بالایی یا در قسمت انتهای اپراتور، نصب می شود که امنیت درب را تامین می کند.

کلید تعیین وضعیت
از این کلید، به منظور تعیین حالت درب (باز، نیمه باز و کاملا بسته) استفاده می شود.
حسگر یا سنسور درب اتوماتیک
حسگر یا سنسور درست در بالای درب، نصب می گردد. از این رو، حسگرها نسبت به تردد افراد، واکنش نشان می دهند و درب را برای ورود و خروج، باز می کنند.

سایر محصولات و خدمات ما

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای