دسته بندی ها

اپراتور درب شیشه ای فک ایتالیا

  • قیمت :

    از ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

    واحد قیمت : ست

توضیحات

اپراتور درب شیشه‌ای فک A۱۰۰۰ پروفیل۴.۳ متری
اپراتور درب شیشه‌ای فک A۱۰۰۰ پروفیل۴.۳ متری مناسب درب‌های شیشه‌ای با تکنولوژی اسلایدینگ در دو مدل تک لنگه و دو لنگه تولید شده است. از مزایای این درب بهینه‌سازی مصرف انرژی و بالا بردن سرعت تردد است.
برند ایتالیایی فک FAAC برندی معتبر و جهانی و ارائه دهنده محصولات با کیفیت در بازار محصولات ساختمانی است. از جمله تولید درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای برای استفاده در اماکن عمومی با تردد نا محدود و مداوم مانند بیمارستانها، ادارات، پاساژها، هتل ها و…….

در ادامه به بررسی مشخصات فنی درب اتوماتیک شیشه ای فک مدلA۱۰۰۰ می پردازیم.

مشخصات فنی درب اتوماتیک شیشه ای فک مدلA۱۰۰۰
ولتاژ موتور ۲۲۰ ولت

عرض هر لنگه درب ۶۰ میلی‌متر

وزن هر لنگه درب ۱۱۰ کیلوگرم

توان مصرفی ۱۴۰W

ارتفاع ۱۰۰ میلی‌متر

درجه حفاظت IP ۲۳

عملکرد موتور درب اتوماتیک شیشه ای فک مدل A۱۰۰۰
مجهز به سیستم انکودر است که قابلیت تحمل وزن هر لنگه درب تا ۱۱۰ کیلوگرم را داشته و همچنین مدت زمان باز ماندن لنگه ها قابل تنظیم می‌باشد. در برابر تغییرات آب ‌و‌ هوایی و رطوبت مقاومت بالایی دارد.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه‌ای در دو مدل کشویی و تلسکوپی و در دو شکل دو لنگه متحرک به طرفین و چهار لنگه متحرک از وسط موجود است. مزیت بزرگ این اپراتور وجود تکنولوژی (Energy Saving) است که با تنظیم زمان باز و بسته شدن درب باعث عدم اتلاف انرژی می‌شود. سرعت حرکت درب بین ۱۰ تا ۱۴۰ ثانیه قابل تنظیم است.

مشخصات ظاهری اپراتور درب شیشه ای فک مدل آ ۱۰۰۰
جنس بدنه اصلی از پروفیل آلومینیوم اکسترود به شکل شکاف دار بوده و طول پروفیل ۴.۳ متر می‌باشد. اصلی‌ترین قسمت دستگاه ریل آن می‌باشد.

موتور فک A۱۰۰۰ مجهز به قفل برقی و سیستم خلاص‌کن است که هنگام نوسانات برق جریان برق را قطع کرده و از موتور محافظت می‌کند.

قابلیتهای دیگر درب شیشه ای فک مدل A۱۰۰ شامل موارد زیر است :

قابلیت اتصال به دستگاه کارتخوان و تشخیص اثر انگشت

امکان اتصال به سیستم آتش نشانی، سیستم های Emergency

سایر محصولات و خدمات ما

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای