دسته بندی ها

ارسال پیام به هوگر

ارسال پیام

هوگر

هوگر نماینده انحصاری برند Star clik kapi ترکیه ، دربهای ضد سرقت ، ضد حریق ، واردات ،فروش ،پخش ، نصب و خدمات پس از فروش

درباره هوگر

شرکت هوگر فعالیت خود را در سال ۱۳۸۳ با تمرکز بر دکوراسیون داخلی آغاز نمود، این شرکت در سال ۱۳۸۸ با چرخش بسمت صنعت درب ضد سرقت فعالیت خود را تا کنون ادامه داده و در سال ۱۳۹۴ با تحقیقات در زمینه بازار این محصول و نیاز امروز مصرف کنندگان ، با درنظر گرفتن فقر موجود در مدلها و همچنین با توجه به عدم توجه کافی به زیبایی ،تنوع و کیفیت بصورت همزمان توسط تامین کنندگان داخلی اعم از تولید کنندگان و وارد کنندگان تصمیم به ایجاد تحولی مناسب در این بخش از بازار محصولات ساختمانی گرفت لذا با هدف ارتقاء سطح کیفی در بازار این محصول شروع به تحقیق و ارتباط با کارخانه های موفق اروپا و ترکیه نمود، که در نهایت برای قدم اول موفق به اخذ قرارداد با یکی از پیشرفته ترین وباکیفیت ترین کارخانه های تولید درب لوکس ایمنی در کشور ترکیه گردید.
Star celik kapi توانسته است با توسعه و نوآوری مستمر بدون ذره‌ای چشم‌پوشی از کیفیت ، خود را با اصول استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی با بهره‌گیری از متخصصین با تجربه در سطح بین المللی تطبیق دهد. این شرکت در حال حاضر تولید خود را در فضایی به مساحت ۱۵.۰۰۰ متر مربع با ۷.۵۰۰ متر مربع سالن سرپوشیده ادامه می‌دهد. همچنین این شرکت توانسته است نقش بسزایی را در این بخش از صنعت به خود اختصاص دهد و با تولید ماهیانه ۱۲.۰۰۰ لنگه درب، فعالیت‌های خود را در زمینه پخش و صادرات از کشورهای بالکان تا اروپا و از خاورمیانه تا آفریقا گسترده نماید. رضایت حتمی مشتری در کنار انعطاف پذیر بودن و پیدا کردن بهترین راه حل برای نیاز مشتری، اصلی‌ترین هدف شرکت می‌باشد و این شرکت توانسته سمبلی از کیفیت، اعتماد، ظرافت و زیبایی و عظمت باشد.
Star celik kapi بیشترین اهمیت را به مسئله ایمنی در درب‌های تولیدی خود می‌دهد و درب‌های خود را با درک صحیح از ایمنی با خصیصه‌های بازدارندگی و پیاده سازی تکنولوژی‌هایی برای مقابله با خطرات احتمالی تولید می‌کند.
Star celik kapi بعنوان یکی از موفق‌ترین تولید کننده‌ها با استفاده از سیستم شب بند پستی، سیستم هشدار، دوربین، قفل اثرانگشتی، اسکنر قرنیه چشم بر روی درب‌های تولیدی، در ترکیه پیشرو بوده است.
هوگر با توجه به نیاز بازار به حضور درب‌های نسل جدید وبا تمرکز بر مسائل ایمنی ، همواره در راه فرهنگ‌سازی برای رسیدن به ایمنی بالاتر بدون صرفنظر از کیفیت و زیبایی ظاهری قدم بر می‌دارد.