دسته بندی ها

ارسال پیام به پرده برقی متین

ارسال پیام

پرده برقی متین

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی به طور مداوم شاهد ظهور فناوری های جدید در عرصه های گوناگون زندگی هستیم. یکی از مصادیق این فناوری ها، موضوع اتوماسیون و هوشمندسازی ساختمان و پرده برقی است.

درباره پرده برقی متین

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی به طور مداوم شاهد ظهور فناوری های جدید در عرصه های گوناگون زندگی هستیم.صنایع ساختمانی نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند و در واقع تکنولوژی با سرعتی قابل توجه و در راستای نیاز ساکنان ساختمان ها پای به میدان نهاده است.
یکی از مصادیق این فناوری ها، موضوع اتوماسیون و هوشمندسازی ساختمان است.
تصور خانه ای که پرده های آن در صورت وجود تابیدن نور خورشید به طور اتوماتیک بسته شده و در صورت عدم وجود نور خورشید باز شده و یا در صورت عدم حضور ساکنین در منزل تمام پرده ها با یک کلید بسته شده تا خانه از دید اطرافیان محفوظ بماند و یا کنترل آن توسط گوشی موبایل انجام شود دیگر دور از باور و دور از دسترس نخواهد بود.
امروزه استفاده از انرژی خورشید در تمامی نقاط دنیا به عنوان یک انرژی پاک و جایگزینی مناسب برای سوخت های فسیلی مطرح است. برابر نظر کارشناسان بهترین شیوه برخاستن از خواب ، بیدار شدن با کمک نور مستقیم خورشید است.
سیستم کنترل هوشمند پرده برقی ها می تواند در هر ساعت که شما تمایل به برخاستن از خواب داشته باشید، همزمان با باز نمودن آرام پرده ها و پخش موسیقی ملایم صبحگاهی ، به آرامی شما را آماده بیدار شدن و لذت بردن از روزی پر انرژی نماید.