دسته بندی ها

درب کشویی اتوماتیک - دورژانس

  • قیمت :

    از ۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تا ۳۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

    واحد قیمت : ست

توضیحات

در رنج قیمتی پایین بهترین گزینه اپراتورهایی هستند که با موتور دانکر آلمان می باشند. دورژانس با استفاده از بهترین مارکهای موجود در بازار در تمام رنج قیمتی بهترین گزینه را پیش روی شما قرار می دهد.
درب شیشه ای اتوماتیک، در هنگام باز و بسته شدن، نیازی به فشار دادن دکمه یا لمس کردن دستگیره، ندارد. این درب در ورودی اماکن قرار دارد و شخص با قرارگیری در مقابل درب، درب به صورت کاملا اتوماتیک برای شخص باز می شود و فرد وارد محیط داخل می شود. ولی درب های شیشه ای معمولی، نیازمند فشار دادن دکمه یا لمس دستگیره، هستند تا باز شوند. این نوع درب ها از اجزایی چون موتور، ریموت کنترل، تسمه، کنترل باکس، ریل، کاور، هنگر، سنسور یا چشم الکترونیکی یا حسگر، قفل برقی، متوقف کننده، کلید تعیین وضعیت و باتری بک آپ، ساخته شده است.
مهم ترین بخش از اجزای درب شیشه ای ، که در عملکرد درب، نقش به سزایی دارد، سنسور یا چشم الکترونیکی یا حسگر، می باشد. حسگر در قسمت بالای درب، نصب می شود و با مشاهده افراد و اجسام، درب را باز می کند و پس از چند ثانیه، درب را می بندد. سنسور به حرکت افراد و اشیا، حساس است و پس از مشاهده افراد و یا اشیا، سیگنالی را به سمت باکس موتور می فرستد و موجب حرکت چرخ دنده یا غلتک موجود در درب، می شود، به این صورت، درب باز می شود.
برخی از درب شیشه ای هستند که با استفاده از ریموت کنترل باز و بسته می شوند و فردی می بایست دکمه ریموت کنترل را فشار دهد. عمدتا این نوع درب ها را در طلافروشی ها و یا جواهرفروشی ها، مشاهده کرده اید. در این صورت، فرد دکمه ریموت کنترل را فشار می دهد و سینگالی به سمت باکس موتور، ارسال می کند و این گونه، درب باز و بسته می شود.

سایر محصولات و خدمات ما

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای