دسته بندی ها

ارسال پیام به مهندسین مشاور ساباط

ارسال پیام

مهندسین مشاور ساباط

مهندسین مشاور ساباط طراح و مجری معماری و معماری داخلی و دکوراسیون داخلی و نماینده انحصاری سنگ نرم فلکس استون آلمان در ایران

درباره مهندسین مشاور ساباط

شرکت ساباط با بیش از ۱۶ سال سابقه فعالیت در عرصه طراحی و اجرای معماری و معماری داخلی ، دکوراسیون داخلی و شهرسازی آماده ی همکاری در پروژه های شهرسازی،معماری، معماری داخلی و خصوصا طراحی و اجرای سالن های همایش، تالار، دفاتر و لابی هاو.... میباشد.
در بخش بازرگانی این شرکت بعنوان اولین واردکننده مصالح سبک ساختمانی نمونه های قابل توجهی از سنگ های نرم طبیعی ( فلکس استون) دکوراتیو با ویژگی های منحصر بفرد محصول کشور آلمان و دیگر کشورهای اروپایی را ارائه نموده که در پروژه های فراوانی توسط طراحان و مجریان محترم در اجرای ایده های خاص طراحی بکار گرفته شده است.

سنگ نرم ساختمانی فلکس استون محصولی طبیعی است که بر اساس یک روش ویژه برای نخستین بار از ماسه ‌سنگ های کوارتز در لایه های نازک حدود سه میلیمتر در ابعاد تقریبی ۱۳۰x ۲۷۰ سانتیمتر استخراج شده است.
در نتیجه این سنگ دکوراتیو با وزن پنج کیلوگرم در هر مترمربع بطور غیر قابل مقایسه ای سبک بوده و مطلوبِ هر طرح ساختمانی خواهد بود.

سنگ ساختمانی فلکس استون نورگذر بوده و برای ایجاد روشنایی در سقفهای کاذب برای خلق یک فضای سنتی یا نورپردازیهای خاص کاملا مطلوب و مناسب است. ضمن اینکه استفاده از آن بر روی چراغها ، مبلمان و سایر عناصر فضا و ... هماهنگی و هارمونی بیشتر محیط دکوراتیو را به ارمغان می آورد. شرکت ساباط نماینده فلکس استون در ایران با سالها سابقه طراحی و اجرا در زمینه های معماری، معماری داخلی و دکوراسیون، به منظور بسط دامنه مصالح در دسترس و ارتقای سطح کیفی پروژه ها، مبادرت به اخذ نمایندگی و واردات برخی محصولات با تکنولوژی های نوین نموده است. در این میان فلکس استون یکی از زیباترین و کارآمدترین آنها در حوزه دکوراسیون و ساختمان میباشد. در حال حاضر این محصول در پروژه های بسیاری به کار رفته که برای آشنایی بیشتر شما را به تماشای تصاویر پروژه ها در وب سایتمان دعوت می نماییم.