دسته بندی ها

تعمیرات راهبند

  • قیمت :

    از ۵۰۰,۰۰۰ تا ۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

    واحد قیمت : تعمیرات

توضیحات

تعمیر راهبند میله ای
راهبند ها با توجه به اینکه مورد هدف تردد بالا و باز و بسته شدن زیاد هستند، به طور دوره ای و مرتب نیازمند سرویس می باشند. همچنین اگر در زمان نصب، قواعد و اصول نصب صحیح رعایت نشود، در گذر زمان راهبند با مشکل مواجه می شود. در مواردی نیز ممکن است عاملی از جمله تصادف سبب شود تا راهبند دیگر به خوبی کار نکند و نیازمند رسیدگی توسط تکنسین های مجرب شود.
چند مورد از قطعات راهبند که ممکن است آسیب ببینند:
موتور در راهبند
در بازار دو نوع موتور برای راهبند موجود می باشد که یکی ۲۴ ولت و دیگری ۲۲۰ ولت بوده و جالب است بدانید که این موتور ها به نحوی طراحی شده اند که در صورت خراب شدن آن ها می بایست تعویض شوند.

فنر در تعمیر راهبند میله ای
در تمامی راهبند های نوع الکترومکانیکی و نوع هیدرولیکی یک قطعه ای به نام فنر وجود دارد که با در نظر گرفتن اندازه بازو و طول آن و همچنین نوع ساختار و طراحی راهبند تعداد آن مشخص می شود. در برخی از راهبند ها این تعداد یک عدد بوده و در برخی دیگر این تعداد ۲ عدد فنر می باشد.
از وظایف فنر می توان به کمک رساندن به موتور و همچنین گیربکس در زمانی که راهبند باز شده و بالا می رود اشاره داشت. در در نتیجه می توان گفت با هر بار بالا پایین شدن میله راهبند این فنر شارژ شده و لازم به ذکر است که بگوییم فنر راهبند میله ای یکی از پر استهلاک ترین قطعات به کار رفته در راهبند می باشد. به همین منظور احتمال ترک و شکستن آن بسیار بالا است. اگر در شرایطی قرار گرفتید که فنر راهبند شکسته شد، می بایست حتما فنر راهبند را عوض کرده و رگلاژ کنید چرا که امکان تعمیر آن وجود ندارد.
آچار خلاص کن در راهبند
آچار خلاص کن در زمان قطع شدن برق راهبند یا تعمیر راهبند میله ای بسیار کاربرد دارد. به این شکل که اگر برق برود می توان به کمک همین آچار خلاص کن راهبند را خلاص کرد تا برق وصل شود و یا تعمیر راهبند میله ای صورت گیرد.

سایر محصولات و خدمات ما

گروه های مرتبط

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای