دسته بندی ها

چسب کاشی واترپروف

  • قیمت :

    ۴,۰۰۰ تومان

    واحد قیمت : کیلوگرم

توضیحات

از چسب کاشی پودری و چسب سرامیک پودری برای نصب کاشی ، سرامیک و سنگ روی سطوح صاف ، آجر استفاده می شود .

در گذشته از روش هایی مانند دوغاب یا ملات سیمان و ماسه برای نصب انواع کاشی ها استفاده می شده است . امروزه انواع چسب کاشی و چسب سرامیک با فرمولاسیون های مختلف وارد بازار شده اند که جایگزین چسب های کاشی قدیمی شده و مشکلات آن ها را بر طرف نموده اند .

چسب کاشی و سرامیک پودری سیلیکابتن بر پایه سیمان تقویت شده با پلیمر ساخته شده است که قدرت چسبندگی بسیار بالا و نیز قابلیت استفاده در زیرساخت های مختلف را دارد. این محصول تنها با افزودن آب آماده می شود و این ویژگی را دارد که پس از خشک شدن مستحکم بوده و در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی دارد.

چسب کاشی و چسب سرامیک پودری قابلیت استفاده در نصب انواع سرامیک و کاشی ، کف پوش فضاهای خشک و مرطوب در داخل و خارج ساختمان ها ، انواع دیوارهایی که مصالح مختلف سیمان ، آجر و بتن ساخته شده اند، انواع محصولاتی که بر پایه پرسلان هستند ، گرانیت و همچنین برای نصب سنگهای آنتیک طبیعی و غیر طبیعی به ویژه در مکانهایی مانند سازههای استخر که در برابر نفوذ رطوبت قرار دارند ، را دارا می باشد.

در ترکیب چسب کاشی و سرامیک پودری از فیلرهای میکرونیزه و همچنین رزین های پلیمری استفاده می شود که مقاومت کششی و قدرت چسبندگی این محصول را افزایش داده و سبب برتری آن نسبت به سایر انواع چسب های قدیمی شده است. این ویژگی های چسب کاشی و چسب سرامیک پودری را به بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای باز و نیز نصب کف پوشها سنگ فرش یا پاسیو تبدیل کرده است.

استفاده از مواد دیسپرس کننده در ساختار چسب سرامیک و کاشی پودری ، ژل تایم (زمان باز) را جهت نصب انواع سرامیک و کاشی افزایش می دهد.

سایر محصولات و خدمات ما

گروه های مرتبط

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای