دسته بندی ها

رنگ بتن

توضیحات

شرکت دانش بنیان کوپل شیمی سپاهان اولین و تخصصی ترین واحد تولید کننده انواع ترکیبات سیلیکاتی و سیلیکونی در ایران می باشد.این شرکت محصولات خود را با نام تجاری ®COUPSYL ارائه می دهد.
معرفی برخی از محصولات شرکت کوپل شیمی سپاهان
۱- سخت کننده های سطح بتن پایه لیتیومی : سخت کننده های سطح بتن بر پایه لیتیوم سیلیکات، باعث متراکم و سخت شدن انواع سطوح بتنی می شوند. این سیلر ها به صورت مایع بوده و با نفوذ به داخل بافت بتن باعث افزایش سختی ، ضد گرد و غبارشدن ، نفوذناپذیری و براق شدن کف های بتنی می شوند. سخت کننده های سطح بتن مایع روی انواع سطوح سیمانی و بتنی قدیمی و جدید قابل اجرا هستند. و هیچگونه افزایش ضخامتی برای سطح ایجاد نمی کنند.
۲- نانو آبگریز کننده نمای ساختمان: نانو آبگریز کننده سطوح ساختمانی با برند کوپسیل تولیدی شرکت کوپل شیمی سپاهان بر پایه متیل سیلیکونات می باشد. این محصول جهت آبگریز کردن انواع سطوح ساختمانی (سطوح آجری ،سنگی ، گچی و سیمانی) استفاده می شود. لازم به ذکر است که نانو آبگریز کوپسیل دارای گواهینامه نانو مقیاس از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می باشد.
۳- محلول شوره زدای آجر: این محلول جهت حذف شوره از سطوح ساختمانی به ویژه نما های آجری و سنگی استفاده می شود. این محلول شوره زدا دارای قدرت تمیز کنندگی و شوره بری بسیار بالایی است.
۴- رنگ های اسید استین بتن: رنگ های اسید اسیتن بتن جهت رنگ آمیزی انواع سطوح سیمانی و بتنی استفاده می شوند. این رنگ ها بصورت واکنشی و جذبی عمل کرده و هیچگونه فیلم و لایه ای روی سطح بتن ایجاد نمی کنند. و جلوه کاملا طبیعی به سطوح می دهند. شرکت کوپل شیمی سپاهان رنگ های اسید استین را در ۱۰ کد رنگ متفاوت تولید می کند.
۵- عایق بند کشی دو جزئی: این محصول جهت پرکردن درزهای کف سرویس های بهداشتی و حمام استفاده می شود. و نسبت به جوهر نمک مقاوم بوده و مانع از نشت آب به طبقات ساختمان می شود.

گروه های مرتبط

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای