دسته بندی ها

دوربین مداربست اقتصادی و ارزان

ویدئو محصول

توضیحات

۱- دوربین های مداربسته قیمت اقتصادی
این دسته از دوربین های مداربسته بیشتر شامل دوربین های ahd می باشد این محصولات بیشتر مونتاژ ایران می باشند و اسم و برند با سابقه ای ندارند به همین دلیل خرید این دسته از دوربین های مدار بسته بدون تحقیق کافی صحیح نمی باشد زیرا بازار پر است از جنس های ارزان قیمت و بی کیفیت.
با این وجود در این دسته، دوربین های مداربسته ارزان قیمتی نیز وجود دارد که علاوه بر قیمت بسیار اقتصادی از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار هستند زیرا در آن ها هم استاندارد های رزولوشن تصویر رعایت شده و هم استاندارد های حفاظتی برای مقاومت در برابر آب و گردو غبار
پیرو صحبت های گفته شده برای خرید این دسته از دوربین های مدار بسته باید به اندازه کافی تحقیق نمود و یا اگر برای این کار وقت کافی ندارید بنا به پیشنهاد ما می توانید از دوربین های اقتصادی ahd که در سایت آیس پلاس قرار داده شده است، استفاده نمایید. این دوربین ها در پروژه ای زیادی استفاده شده و مورد تایید تیم تخصصی آیس پلاس می باشد.
استفاده از این دوربین ها برای محیط های غیر حساس مانند فروشگاه ، ساختمان مسکونی و یا کوچه و خیابان مانعی ندارد ولی برای محیط های حساس بهتر است از دسته بندی های دیگر استفاده شود.

سایر محصولات و خدمات ما

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای