دسته بندی ها

ترمووود روف گاردن

توضیحات

ترمووود فنلاندی چیست؟
ترمووود فنلاندی، چوب درخت کاج (یا اش همان زبان گنجشک) جنگل های کشور فنلاند است؛ که با تکنولوژی فنلاندی (مورد قبول انجمن جهانی ترمووود؛ ، ترمو و به عبارتی فرآوری می شود تا دچار آسیب ناشی از عوامل محیطی همچون آفتاب ، باران و برف و تغییرات دما و حشرات نگردد.

امروزه علاقه و نیاز به روف گاردن در ساختمان های مسکونی و رستوران ها بیشتر شده و انتظار می رود این مکان جایی باشد زیبا و چشم نواز ، و ساخته شده از متریال طبیعی و زیبا همچون چوب و گل و گیاه و چمن، برای اوقات استراحت و دوری از فضای پر همهمه شهری...؛
بدین منظور استفاده از چوب های ترمو شده فنلاندی گزینه مناسب و مطمینی برای مبلمان و تزیین این فضاها می باشد و می توان با ترمووود مواردی چون سایه بان، آلاچیق، پرچین، گلدان، نیمکت و سایر ملزومات چوبی را برای آن فراهم نمود.

علاوه بر تهیه ترمووود مناسب و با کیفیت ؛ شما نیاز به یک نصاب و مجری حرفه ای و آموزش دیده دارید تا استاندارد های نصب مانند فاصله گذاری مناسب بین چوب های ترمو و ... را رعایت کند تا بتوانید حداقل ۳۰ سال از کیفیت و زیبایی چوب های ترمووود خود لذت ببرید.

مجموعه طراحان توسعه کوشا ، با سابقه ده ساله در ارایه و اجرای ترمووود در استان گیلان؛ میتوانند در این زمینه مشاوره و محصول مناسب را به شما تقدیم نماید.
ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای