دسته بندی ها

کانکس اداری کارگاهی ساده ۱۲×۳ با سقف محدب

ویدئو محصول

توضیحات

کانکس اداری یکی از انواع کانکس ها می‌باشد که به طور اختصاصی برای محیط ها و فضاهای اداری ساخته می‌شود. کانکس اداری به کانکس مدیریتی، کانکس دفتری و کانکس آفیس نیز شهرت دارد. کانکس های اداری بنا بر نیاز و کاربری شان (به عنوان یک دفتر کار تیم اداری، دفتر فروش، اتاق مشاوره، اتاق مهندسین، اتاق مدیران پروژه و …) در طرح ها و پلان های مختلف ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند.
در تصویر، یک تیپ از کانکس اداری کارگاهی که از جنس ساندویچ پانل و با ابعاد ۳ متر در ۱۲ متر می باشد را مشاهده می کنید؛ این نوع کانکس با سقف محدب ساخته شده و سبد اسپیلت در کنار آن تعبیه شده است. تمامی کانکس های اداری ایران کانتین از جنس ساندویچ پانل بوده و دیواره و سقف کانکس به ترتیب از جنس ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی ساخته شده است.
درب این نوع کانکس ضد سرقت بوده و پنجره ها با فریم UPVC و شیشه دوجداره (و با حفاظ فلزی) تجهیز شده است که در کل سازه ای عایق در برابر حرارت و صوت را تشکیل می دهد (بنابراین نصب اسپیلت، جهت امکان سرمایش و گرمایش کانکس و جلوگیری از اتلاف انرژی توصیه می شود). همچنین این کانکس دارای کف سرامیک و داخل کانکس اداری می تواند با دکوراسیون PVC و یا MDF تجهیز شود.
ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای