دسته بندی ها

کانکس کلاس درس ۸×۴ ساندویچ پانل

ویدئو محصول

توضیحات

کانکس‌های کلاس درس یا کانکس‌های مدرسه در واقع زیر مجموعه ای از کانکس های آموزشی پیش ساخته هستند که امروزه با توجه به قابلیت ها و مزایایی که دارند بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. ویژگی های ساخت و نصب سریع، قابلیت جابجایی، ساختار مقاوم در برابر زلزله و بلایای طبیعی و … باعث شده که کانکس ها و به ویژه کانکس های کلاس درس، بسیار مورد توجه قرار بگیرند.
کانکس های کلاس درس معمولا در ابعاد بزرگ (بزرگتر از ۶×۳ متر) ساخته می شوند که فضای لازم را برای تجهیزات کلاس درس آموزشی (نیمکت های کلاس، تخته سیاه یا وایتبرد، میز و صندلی آموزگار و …) داشته باشند. در واقع اینها، حداقل فضا و امکانات برای یک کانکس آموزشی می باشد. در صورتی که امکانات و تجهیزات بیشتری نیاز باشد، مشخصا به فضای بیشتری نیاز خواهد بود. بنابراین کانکس های کلاس درس معمولا در ابعاد با عرض ۳ الی ۴ متر و طول ۶ الی ۱۲ متر طراحی و ساخته می شوند.
تصویر زیر، نمونه ای از کانکس های کلاس درس ساندویچ پانلی ایران کانتین با ابعاد ۸×۴ متر را نشان می دهد که با درب و پنجره از جنس UPVC (یو پی وی سی) تجهیز شده است. درب UPVC به صورت دولنگه و پنجره ها با حفاظ فلزی می باشد. مشخصات فنی کانکس کلاس درس ۸×۴ ایران کانتین به صورت مفصل در ادامه آمده است.
ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای