دسته بندی ها

ویلای پیش ساخته بدون نیاز به جواز قابل حمل

  • قیمت :

    از ۱,۸۰۰,۰۰۰ تا ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان

    واحد قیمت : متر مربع

توضیحات

ویلاهای پیش ساخته با قابلیت جابجائی ساخته و امکان توسعه و تغییر نقشه را در آینده دارا می باشند . ویلاهای قابل حمل این شرکت بر عکس سیستم کانکس از مصالح مقاوم و نسوز تشکیل شده اند و دیواره ها بتنی و توپر بوده و نمای این ساختمانها عایق حرارتی بوده و به دلخواه مشتری هر نمایی بر روی این ویلاها قابل اجرا می باشد.
ویلاهای پیش ساخته این شرکت با قابلیت جابجائی ساخته می شوند و امکان توسعه و تغییر نقشه را در آینده دارا می باشند . ویلاهای قابل حمل این شرکت بر عکس سیستم کانکس از مصالح مقاوم و نسوز تشکیل شده اند و دیواره ها بتنی و توپر بوده و نمای این ساختمانها عایق حرارتی بوده و به دلخواه مشتری هر نمایی بر روی این ویلاها قابل اجرا می باشد. سطوح داخلی نیز نقاشی شده یا با هر مصالح دلخواه مشتری تحویل می گردد. این ویلاها با سیستم انرژی خورشیدی قابل تلفیق بوده و بی نیاز از انرژی برق می توا ند نیازهای متعارف ویلا را در تمام سال تامین نماید . هیچ محدودیتی در طراحی این ویلاها وجود نداشته و هر طرحی قابل طراحی و تحویل می باشد. ساختمان در هر شرایطی قابل اجرا می باشد .

ویلاهای پیش ساخته این شرکت با قابلیت جابجائی ساخته می شوند و امکان توسعه و تغییر نقشه را در آینده دارا می باشند . ویلاهای قابل حمل این شرکت بر عکس سیستم کانکس از مصالح مقاوم و نسوز تشکیل شده اند و دیواره ها بتنی و توپر بوده و نمای این ساختمانها عایق حرارتی بوده و به دلخواه مشتری هر نمایی بر روی این ویلاها قابل اجرا می باشد. سطوح داخلی نیز نقاشی شده یا با هر مصالح دلخواه مشتری تحویل می گردد. این ویلاها با سیستم انرژی خورشیدی قابل تلفیق بوده و بی نیاز از انرژی برق می توا ند نیازهای متعارف ویلا را در تمام سال تامین نماید . هیچ محدودیتی در طراحی این ویلاها وجود نداشته و هر طرحی قابل طراحی و تحویل می باشد.
این شرکت در حال تولید ویلاهای پیش ساخته قابل حمل می باشد که قابلیت افزایش طبقه بر روی ساختمانهای موجود نیز از قابلیتهای این سیستم ساختمانی می باشد. نصب این سازه ها ظرف مدت ۲۴ ساعت و زمان ساخت این ویلاها حدود ۴۰ روز خواهد بود .

گروه های مرتبط

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای