دسته بندی ها

تامین و اجرای مصالح سقف شیروانی

توضیحات

انواع سقف شیروانی :
تامین مصالح و اجرای انواع سقف شیروانی از نظرنوع پوشش سقف و مصالح سقف شیروانی قابل استفاده:
(منبع ساینارد سقف)
ورق طرح سفال:
ورق طرح سفال از جمله مصالحی هست که در زمان ورود به صنعت ساختمان با استقبال ویژه ای روبرو شد و این ورق بسیار زیبا بوده و دارای تنوع رنگ نیز میباشد، این نوع ورق بخاطر زیبایی و استحکام در آلاچیق ها ، پوشش سقف های شیروانی و سقف های شیبدار و سردر های ساختمانی بکار گرفته میشود.
آندوویلا :
ورق آندوویلا ضد آب گیری بوده و با محیط زیست سازگار هستند. اگر به فکر بازسازی یا ساخت پوشش سقف شیبدار خود هستید آندوویلا میتواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد زیرا تمامی استاندارد های روز در این ورق رعایت شده.
آندولین :
ورق آندولین دارای عایق عالیبوده که در برابر نفوذ آب عایق هست و بدلیل انعطافی که دارد ترک برنمیدارد و همچنین زنگ نزده و پوسیده هم نمیشود و همچنین در انواع شرایط آب و هوایی برای ساختمان های مسکونی و تجاری قابل استفاده هست.
دکرا:
دکرا یک نوع ورق پوشش سقفی هست که از فولاد گالوانیزه ساخته شده و وزن بسیار پایین ، و استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد به همین دلیل مورد توجه پیمانکاران بسیاری از کشورها مخصوصا ایران واقع شده است.
سفال طبرستان:
سفال طبرستان به شکل شیب های یک طرفه یا دوطرفه و یا به شکل دندادنه اره اجرا میشود. از انواع سفال طبرستان میتوان به مدل پنبه کوهی و سیمان و همچنین سفال طبرستان آلومینیومی و فولادی اشاره کرد.
شینگل:
مواد اولیه پوشش سقف شینگل قیر پلیمری میباشد و سطح بالایی آن را از گرانول معدنی; همچنین سایز متوسط برای عرض آن ۳۵ سانتی متر و طول ۱متر هست که با یک شبکه شیشه ای مات به هم استحکام داده شده و طرح ها و رنگ های مختلفی دارد.
ورق رنگی:
ورق رنگی ، به همان ورق های فلزی گالوانیزه گفته میشود که بوسیله تکنیک ها و دستگاه های خاصی در صنعت رنگ میشوند. ضخامت رنگ اضافه شده به ورق رنگی ۳۵ میکرون میباشد
ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای