دسته بندی ها

عایق رطوبتی بخاربند آرتفلکس ۱۰۰ (تایوک)

  • قیمت :

    ۹,۵۰۰ تومان

    واحد قیمت : متر مربع

توضیحات

عایق آرتفلکس ۱۰۰ براى کلیه نما هاى دو جداره مانند کامپوزیت، چوب، سایدینگ، دیوارهاى پیش ساخته و کلیه سقف هاى شیبدار مانند سقف هاى سفالى، فلزى و غیره طراحى شده و خاصیت خود را در شرایط سخت جوى حفظ میکند.
این عایق با توجه به ساختار منحصر به فردى که دارد ساختمان را از نفوذ آب و باران و برف که از لا به لاى جداره نما به دیوارهاى اصلى مى رسد، محافظت میکند . آرت فلکس ۱۰۰ مانع از خوردگى و پوسیدگى اسکلت و عایق هاى دیگر حرارتى مانند پشم شیشه و ... در زیر سقف هاى شیبدار میگردد.
عایق آرتفلکس ۱۰۰ با توجه به استفاده از لایه هاى نبافته در ساخت خود موجب استحکام بیشتر نسبت به عایق های مشابه مى شود. خاصیت تنفسى عایق آرتفلکس ۱۰۰ اجازه مى دهد رطوبت تبخیر شده از آن عبور کند و این موضوع از بروز قارچ و کپک در ساختمان جلوگیرى کرده و باعث طول عمر تاسیسات، سازه بدنه و سقف مى گردد.
- این عایق قابلیت نصب بر روى هر سطحى از سقف و نما را داراست و با توجه به وزن کم و حجمى بسیار کمتر از عایق هاى دیگر (ایزوگام و قیرگونى) و عدم نیاز به حرارت دادن هنگام نصب باعث صرفه جویى در هزینه، بالا بردن سرعت کار و سهولت اجرایى بسیار مى شود.
- عایق آرتفلکس ۱۰۰ با استفاده از تکنولوژى لایه هاى نبافته ، از حرکت و عبور هواى سرد و گرم در میان ترک ها و شکست هاى بدنه و سقف ساختمان جلوگیرى کرده و از این رو با نصب این عایق موجب جلوگیرى ۳۵ درصد اتلاف انرژى مى گردد.

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای