دسته بندی ها

کفپوش و پارکت لمینت

  • قیمت :

    از ۱۲۵,۰۰۰ تا ۴۰۰,۰۰۰ تومان

    واحد قیمت : مترمربع

توضیحات

یکی از بهترین متریال روز برای کف، پارکت لمینت است. ساختار پارکت لمینت به گونه‌ایست که مغزی آن از ام دی اف فشرده یا به عبارتی HDF است و روکش آن از لمینت‌های بسیار زیبا با تنوع رنگی و طرحی فراوان است. از مزایای بارز استفاده از پارکت لمینت می‌توان به عایق حرارت بودن آن اشاره کرد. این خاصیت به خصوص در واحد های طبقه همکف که روی پیلوت قرار دارد، به وضوح قابل درک خواهد بود. ضمنا از آنجایی که در نصب پارکت، هیچ‌گونه چسب و ملاتی به کار نمیرود، نصبی آسان و تمیز در پیش خواهید داشت که می‌توانید حتی بارها و بارها آن را جمع کرد و دوباره در مکانی دیگر نصب کرد. علاوه بر این خصوصیات، پارکت با توجه به این که از جنس چوب است به فضا گرما و لطافت خاصی می‌بخشد.
پارکت را با کفپوش اشتباه نگیرید!!!!!! کفپوش بسیار شبیه به پارکت است با این تفاوت که از جنس چوب نبوده و از جنس پلاستیک فشرده است. طبیعتا با توجه به جنس ساختاری، نسبت به پارکت از مقاومت بالاتری در برابر رطوبت برخوردار است و این تنها مزیت کفپوش نسبت به پارکت است.
گروه مهندسی آسمانه رویال ارائه‌دهنده انواع متریال دکوراسیون داخلی با انواع پارکت‌ها و کفپوش‌های ایرانی، ترک، چینی و آلمانی در خدمت مشتریان عزیز است.
مشاوره و بازدید در تمام نقاط شهر مشهد به صورت رایگان انجام می‌شود.

گروه های مرتبط

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای