دسته بندی ها

نرده شیشه ای وید، تراس مدل فیکس پوینتی

  • قیمت :

    از ۲,۰۰۰,۰۰۰ تا ۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان

    واحد قیمت : متر طول

ویدئو محصول

توضیحات

نرده شیشه ای فیکس پوینتی، نرده شیشه ای فریم لس که با یراق آلات فیکس پوینت از متریال استنلس استیل به بغل پله یا تراس نصب می شود. مهم ترین مزیت این نوع نرده عدم اشغال فضا مفید در راه پله و بالکن است بنابرین پیشنهاد ما برای مکان هایی که محدودیت فضا دارند این نوع نرده شیشه ای می باشد.در این مدل نرده شیشه ای ارتفاع پنل ها باید ارتفاع مفید حداقل ۱۱۰ سانتی متر که استاندارد ساختمانی باشد و حدود ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر آن به کناره دیواره ها یا راه پله وصل می شود .
سوالات متداول
۱) ابعاد پنل های نرده شیشه ای در چه سایزی تولید می شود؟
طول نرده شیشه ای به صورت استاندارد حدود ۱۵۰ سانتی متر می باشد ولی بر اساس فضای موجود تقسیم بندی میشود که حدودا ۱۵۰ تا ۱۷۰ سانتی متر اجرا می گردد.

ارتفاع نرده شیشه ای به صورت استاندارد حدود ۹۰ سانتی متر از زمین است ولی از ۸۰ تا ۱۱۰ سانتی متر بنابر درخواست کارفرما قابل اجرا است.

۲) نرده شیشه ای فیکس پوینتی را اجرا کنیم یا اسپیگوتی؟
نرده شیشه ای فیکس پوینتی فضا پله یا وید را اشغال نمیکند ولی نیاز به زیر سازی مناسب محل نصب دارد.

۳) هر قاب نرده شیشه ای به چه تعداد اتصال نیاز دارد؟
در صورتی که از اتصالات فیکس پوینت استفاده شود هر قاب نیاز به ۴ عدد فیکس پوینت و اگر از اتصالات پایه اسپیگوت استفاده شود هر قاب به دو پایه نیاز دارد.

۴) شیشه نرده شیشه ای چند میل است؟
شیشه مورد استفاده در جان پناه های شیشه از ۱۰ میل سکوریت الی ۲۰ میل قابل اجراست.

۵) شیشه نرده شیشه ای چند میل و چه نوعی است؟
شیشه مورد استفاده در جان پناه های شیشه از ۱۰ میل الی ۲۰ میل قابل اجراست.

برای واحد های مسکونی ۱۰ میل سکوریت ، ۱۲ میل سکوریت و دو لایه ۶ لمینت سکوریت پیشنهادی ماست.

دو لایه ۶ میل لمینت بعد از شکسته شدن نمیریزد و ایمنی بالاتری دارد ولی از قیمتی حدودا ۳ برابر شیشه سکوریت دارند و وزنش نیز حدود ۱.۵ الی ۲ برابر شیشه سکوریت است.
۶) اتصالات در چه طرح و رنگ های تولید می شوند؟
اتصالات به صورت استیل مات ، براق ، طلایی مات ، براق و رنگ های موجود در بازار و قابل اجرا به صورت الکترواستاتیک (کوره ای) مانند مشکی مات، سفید صدفی و .... قابل تولید می باشند.

۷) قیمت نرده شیشه ای به چه صورت محاسبه می شود؟
قیمت نرده های شیشه ای بر اساس شیشه به کار رفته از لحاظ ضخامت شیشه و نوع شیشه سکوریت و لمینت و همچینین اتصالات نرده شیشه ای استفاده شده قیمت گذاری می شود، بنابراین قیمت تمام شده بعد از انجام نقشه برداری مشخص می شود.

حال برای راحتی مشتریان عزیزمان هزینه حدودی (شامل نقشه برداری، طراحی، متریال و اجرا با رضایت ۱۰۰ درصد کارفرما) برای متر طول به صورت متوسط به از ۱،۶۵۰،۰۰۰ تومان الی ۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان است که کمترین هزینه مربوط به شیشه ۱۰ میل سکوریت و بیشترین قیمت مربوط به شیشه دو لایه ۸ میل لمینت سکوریت با هندریل استیل می باشد.

گروه های مرتبط

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای