دسته بندی ها

دیوار پوش چوبی

  • قیمت :

    ۲۲۵,۰۰۰ تومان

    واحد قیمت : متر

توضیحات

⚜طراحی دیوار با چوب

⚜طراحی دیوار با چوب یکی از مدهای محبوب سال جدید است. چوب طبیعی و ام دی اف بخاطر خنثی بودن رنگشان، با هر دکوراسیون و سبکی جور شده و کلاس و زیبایی چیدمان را چندین درجه افزایش می دهد، بنابراین جای تعجبی نیست که بسیاری از طراحان و خانه دارها امروزی از پنل های چوبی در دکوراسیون منزلشان استفاده می کنند. اما در بین تمام چیدمان ها دکوراسیون های مدرن بیشترین فایده را از حضور چوب می برند. سبک مدرن سبکی سرد و خنک است در نتیجه وقتی قسمتی از خانه با چوب تزیین می شود، فضای خانه بسیار شیک و گرم جلوه می کند. چوب را می توان به هر روشی وارد دکوراسیون خانه کرد طوریکه نیاز چندانی به تغییر دکوراسیون باشد.

⚜طراحی دیوار با چوب در اتاق نشیمن راهی بسیار عالی برای بنمایش گذاشتن تصویری زیبا و هنری در دکوراسیون است. کافی است یکی از دیوارهای اتاق نشیمن، مثلا دیوار پشت تلویزیون را انتخاب کرده و تمام یا قسمتی از آنرا با پنل های چوبی طبیعی یا ام دی اف بپوشانید. هیچ نیازی به تغییر سبک و استایل دکوراسیون نیست زیرا همانطور که گفتم چوب با هر سبک و دکوراسیونی خیلی سریع مچ می شود. چنین دیواری در اتاق نشیمن بخوبی نقش یک نقطه کانونی زیبا را ایفا خواهد کرد.

⚜یک دیوار چوبی حتما نباید روی یکی از دیوارهای موجود در اتاق نشیمن طراحی شود. شما می توانید با استفاده از پارتیشن های چوبی، دیوار کاملا چوبی خود را هر کجا که دوست دارید بسازید. شکل های زیر به خوبی این موضوع را نشان می دهد. چنین روشی در خانه های پلان باز یا استدیو مانند به بهترین شکل جواب خواهد داد زیرا در عین اینکه فضا را تقسیم می کند، جلوی تاریکی و گرفتگی فضا را نیز می گیرد و بدین ترتیب خانه بزرگ و دلباز دیده می شود. این روش زیر هم صرفه اقتصادی دارد و هم فضای کمتری اشغال می کند.

⚜یکی از ایده های بسیار جالب برای طراحی دیوار با چوب استفاده از مدل های روستیک و طبیعی با حالتی کهنه و قدیمی است. این نوع چوب ها که بنام چوب بازیافتی نیز شناخته می شوند، نسبت به چوب های مدرن و اصلاح شده، ظاهری غنی تر به دکوراسیون خانه می دهند. شاید ظاهر این چوب ها بنظر بی کیفیت و خراب بنظر بیاید اما اینطور نیست، این چوب ها نیز مانند مدل های معمولی استحکام و کیفیتی بالایی دارند. تزیین یکی از دیوارهای اتاق نشیمن با چوب های بازیافتی برای چیدمان های مدرن و روستیک بسیار خوب جواب می دهد.

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای