دسته بندی ها

طراحی و اجرای دکوراسیون فروشگاه تجاری و مغازه

  • قیمت :

    از ۵۰۰,۰۰۰ تا ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

    واحد قیمت : باب مغازه

توضیحات

در بسیاری از اماکن مانند فروشگاه های تجاری یا اماکن اداری گاهی یک دکور خوب و شیک اعتبار و سرمایه اولیه آن محسوب میشود به طوری که میتواند ضامن فروش بیشتر و در نتیجه سود آوری بیشتر شود.
همانطور که میدانید برای یک مشتری بسیار مهم است که از چه جایی با چه فرهنگ و درجه ای خرید میکند.چه بسا کالایی خوب در یک فرشگاه نه چندان خوب ارزش خود را از دست دهد یا بالعکس کالایی معمولی در یک فروشگاه شیک ارزش چند برابری پیدا کندو مشتری با کمال رضایت اقدام به خرید آن نماید.
از طرفی امروزه با تنوع دکورهای فروشگاهی داشتن یک دکوراسیون شیک و خاص یک امر لازم بشمار میرود و دیگر این موضوع امتیاز نیست.چرا که در خیابان ها کمتر فروشگاهی مشاهده میشود که دکور بندی نشده و به حال خود رها شده باشد.پس یک طراحی زیبا جز جدانشدنی یک فروشگاه امروزی محسوب میشود همانطور که کالا برای فروش.
در طراحی داخلی فروشگاه نکات بسیاری حائز اهمیت است و نمیتوان آنرا به دست هر کسی سپرد.طراحی داخلی مناسب با شغل،رنگبندی اصولی، ویترین مناسب و زیبا، جانمایی درست محصولات، در نظر گرفتن مکان های رفت و آمد مشتری و تقسیم فضای حساب شده برای تعامل فروشندگان و مشتریان از جمله نکاتی است که در طراحی فروشگاه های تجاری باید مد نظر قرار گیرد.همچنین متریال های مورد استفاده در دکور فروشگاه باید متناسب با کاربرد های مورد نظر انتخاب شوند تا بتواند ضمن ایجاد هارمونی و زیبایی کارایی لازم را نیز داشته باشد.
طبق یافته های روانشناسی عوامل بسیاری بر نظر مشتری در خرید تاثیر گذار است.تعدادی از این موارد نا خوداگاه بدون اینکه مشتری اطلاع داشته باشد در نظرش تاثیر گذار است.یکی از مهمترین این عوامل رنگبندی و چیدمان ورودی است که این موارد نیز باید مد نظر طراحان قرار بگیرد.
گروه بوم چین با بهره گیری از هنر متخصصان طراح داخلی و با استفاده از تجارب متعدد آنها افتخار دارد شما را در داشتن محیط کاری زیبا و مشتری پسند یاری نماید.
ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای