دسته بندی ها

عایق رطوبتی سرویس بهداشتی و حمام

توضیحات

محلول نانو بندکشی بخاطر ذاتش و حضور نانو ذرات گیر افتاده در نانو کپسول های پلیمری که بصورت مایع هستند می توانند به دورترین و غیر دسترس ترین نقاط مصالح و ترک ها بدون تخریب نفوذ کنند.
آموزش آب بندی حمام و سرویس های بهداشتی با مواد نانو کشی:
در بندکشی های موزاییک و سنگ و کاشی مرحله اول بندکشی از اهمیت ویژه ای برخورد است خیلی مهم هست که ما بتوانیم‌ مواد نانو بندکشی را به لایه های زیرین کاشی و ملات برسانیم.
پس همیشه در مرحله اول مواد بندکشی نانو خالص را در یک جاهایی که حتی دیدید نفوذ کمتر است به نسبت یک به یک با اب رقیق می کنیم تا به عمق سازه نفوذ نماید.
بهترین شیوه بندکشی این است که با مواد نانو بندکشی از پایین به بالا درزها پرشود.
‌در حمام و سرویس های بهداشتی برای آب بندی بدون تخریب اگر بندها کرمو و خراب و ماهیچه ها باز شود کافی است نیاز به فرز کاری نیست.
فقط تنها نکته خیلی مهم این است که از بعد تخریب بندهای کرمو ابتدا سطح را تمیز کنیم‌ سپس دست اول مواد نانو بندکشی را خالص با تی به خورد بندها می دهیم تا هر جا که آب می رود مواد نانو بندکشی هم برود.همواره سعی کنید مواد به عمق سازه نفوذ نماید.
سپس در مرحله های بعدی دوغاب دهی مقدار کمی سیمان سفید اضافه شود به طوری که بندها کم‌کم‌ پر شود بعد اینکه کاملا بندها پرشد می توانید سطح کاشی را تمیز نمایید.
برای مشاوره و تهیه انواع عایق نانویی با کارشناسان ما تماس بگیرید.
ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای