دسته بندی ها

تولید دیوار پیش ساخته بتنی طرح دار برای محوطه سازی

توضیحات

تولید دیوار پیش ساخته بتنی طرح دار برای محوطه سازی و حصارکشی ها در شهر تبریز در مجموعه دوکال بتن، با امکان قبول سفارش از شهر های مختلف استان های اذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان و استان های دورتر نظیر اصفهان و فارس. دیوار پیش ساخته بتنی به آن دسته از دیوار های اماده شده در کارخانه اطلاق می شود که به محل اجرا حمل و در آن جا نصب می شوند که به تبع این امر موجب کاهش چشمگیر سرعت اجرا و حذف مراحل ساخت سنتی در محل انجام پروژه ها می شود.

طراحی و تولید دیوار پیش ساخته بتنی در انواع ساده و طرح دار، به آن ها امکان انظباق با ویژگی های ظاهری مناطق مختلف مورد استفاده را می دهد.

دوکال بتن
۰۹۱۴۶۹۵۰۰۶۷

برخی ویژگی های دیوار پیش ساخته بتنی:
امکان تولید در طرح های سفارشی
امکان تولید به صورت ساده
مقادم در برابر رطوبت
مقاوم در برابر رطوبت
مقاوم در برابر عوامل محیطی خورنده
مقاوم در برابر ضربه
حمل اسان
نصب سریع
طی مراحل ساخت در کارخانه تحت نظز مهندسین
کیفیت بالا
امکان درج آرم سازمان های مختلف
امکان طراحی و تولید در ارتفاع های مختلف متناسب با سفارش
دیوار پیش ساخته بتنی قابلیت استفاده در مناطق مختلف اعم از آموزشی نظیر دانشگاه ها، نظامی نظیر پادگان ها، صنعتی مانند کارگاه ها و کارخانه ها، حصارکشی باغ ها و ویلا ها را نیز دارند. که می توان در قالب زیر جمع بندی نمود.

کاربرد های دیوار پیش ساخته بتنی:
حصارکشی باغ ها
حصارکشی ویلا ها
حصارکشی مناطق مسکونی
مناطق نظامی
مناطق صنعتی
مناطق تجاری
مناطق آموزشی
و سایر اهداف محوطه سازی و به کار حائل با استفاده از انواع دیوار پیش ساخته بتنی

دوکال بتن
۰۹۱۴۶۹۵۰۰۶۷

طبیعی است طراحی و تولید این قطعات با قالب های سفارشی به غیر از قالب های موجود مستلزم صرف زمان و هزینه خواهد بود ولی نتیجه مطلوب مشتریان عزیز است.

در صورت تمایل به استفاده از دیوار های آماده ساده امکان تولید به سادگی ممکن است.

علاوه بر دیوار های ساده و طرح دار، شرکت دوکال بتن اقدام به تولید دیوار های بتنی پیش ساخته برفگیر ویژه مناطق کوهستانی نیز نموده است که استفاده از ان ها موجب کاهش چشمگیر اثرات و تبعات بارش و یخبندان ها شده است.

دیوار پیش ساخته بتنی

در صورت تمایل به بازدید از نمونه های موجود در کارخانه و مشاوره با متخصصین این مجموعه می توانید با این مجموعه هماهنگی به عمل آورید.
شرکت خانه سازی دوکال با نام شناخته شده دوکال بتن، با حدود ۵ دهه تجربه در زمینه طراحی، تولید و فروش انواع قطعات پیش ساخته بتنی، یکی از پیشتازان این عرضه به شمار می رود و آمادگی کامل خود را در جهت تامین هر چه بهتر نیاز های پروزه ها اعلام می دارد.

دوکال بتن
۰۹۱۴۶۹۵۰۰۶۷

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای