دسته بندی ها

دال بتنی پیش ساخته در انواع مختلف

توضیحات

دال بتنی پیش ساخته در انواع مختلف در تبریز
فروش دال بتنی پیش ساخته در انواع مختلف و با ضخامت های متفاوت به صورت آماده و ساخته شده از بتن مسلح در مجموعه دوکال بتن تبریز. طراحی این سازه های بتنی پیش ساخته متناسب با اهداف متعددی نظیر پوشش سقف و کف یا پوشش دهی کانال ها با قابلیت تحمل بار های ترافیکی در صورت نیاز، صورت می گیرد. قیمت مناسب دال بتنی بسته به کاربرد و مزایای بهره گیری آن و نصب آسان آن و اجرای ساده تر، استفاده از آن را در پروژه های مختلف توجیه می کند. این محصولات قابلیت خرید از استان ها و شهر های دیگر و ارسال به آن ها را دارد.

به طور کلی دال بتنی که از کلمه فرانسوی Dalle می آید، یک عضو سازه ای در ساختمان سازی ها محسوب می شود که بسته به کاربرد می تواند در جایگاه های ویژه ای قرار گرفته شود. و در معنای جامع تر عضوی از سازه محسوب می شود که ضخامت کمتری به نسبت طول و عرضش در آن تعریف شده است. و بسته به این ضخامت می تواند به عنوان سقف یا در پوشش دهی کف ها به کار گرفته شو. نیز به عنوان پوشش نظیر پوشش کانال های مختلف هم کاربرد دارد که در فیلم بالا و در تصاویر پایین قابل مشاهده است. به تبع کاربرد های حساس، نیاز به محاسبات دقیق فنی و بررسی های همه جانبه قبل از به کار گیری این عضو سازهبررسی سازه دال بتنی پیش ساخته ای در ساختمان ها احساس می شود.

کاربرد های دال بتنی پیش ساخته:
استفاده در دهانه های بلند
قابل استفاده برای سقف
قابل اجرا جهت کف
استفاده برای پوشش کانال ها
استفاده در پل سازی


مزایای دال بتنی پیش ساخته:
دوام و استحکام بسیار بالا به دلیل ماهیت آن، ساخته شده از بتن مسلح
نصب و اجرای ساده، حمل قطعات به صورت آماده به محل اجرا، و جاگذاری
کیفیت بالا تر به دلیل طی مراحل تولید در محیط کنترل شده(کارخانه)
کاهش بسیار چسمگیر سرعت اجرای پروژه ها به دلیل عدم گذراندن پروسه ساخت در محل پروژه
طراحی در انواع ساده و قرنیز دار

شرکت قطعات بتنی دوکال تحت عنوان دوکال بتن با ۵ دهه تجربه در زمینه انواع تولیدات پیش ساخته بتنی آمادگی کامل خود را جهت همکاری در پروژه های عمرانی مختلف در داخل و خارج از کشور با تولید قطعات بتنی حسب سفارش کارفرمایان محترم و متناسب با الزامات فنی پروژه ها اعلام می دارد. نیز امکان هماهنگی جهت بازدید از قطعات در داخل کارخانه و مشاوره با متخصصین این مجموعه فراهم است.

گروه های مرتبط

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای