دسته بندی ها

آجر سنتی طرح دار مجلسی

توضیحات

آجر قزاقی طرح دار کیمیا کهن :
از قدیمی ترین و پر مصرف ترین مصالحی که در ساختمان استفاده می شود آجر است. با اینکه سنگ استقامت بیشتری دارد اما همیشه در دسترس همگان نیست و به اسانی فرم دلخواه را به خود نمی گیرد و برای آن که فرم مورد نظر بدست آید باید هزینه زیادی پرداخت شود و حتی اینکار دور ریز زیادی دارد, اما گل حاصل که از خاک رس، برای تهیه آجر ساخته می شود به آسانی شکل دلخواه را به خود میگیرد و محصولی یکنواخت با کیفیت عالی به ما میدهد و به علت آن که محصولات گروه تولیدی کیمیا کهن به صورت دستی و کاملا سنتی ساخته می شوند از کیفیت بالا با رنگی طبیعی بدون آلوئک برخوردارند.
آجر مجلسی گلدار برای نما دکوراسیون، دیوارهای دکوراتیو و... استفاده می شود. که در شش رنگ زرد, خاکی, پوست پیازی, نارنجی, قرمز و قرمز اخرایی موجود است.
مزیت آجر قزاقی کیمیا کهن نسبت به سایر آجر ها در این است که روش ساخت و تولید اجر ها سنتی است و به صورت دستی تولید می گردد. گروه تولیدی کیمیا کهن در تلاش است که محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید و به مشتریان عرضه کند چرا که هدف اصلی این گروه تولید آجر سنتی، رضایت هرچه بیشتر مشتری است. گروه تولیدی کیمیا کهن با چندین سال سابقه با قیمتی باورنکردنی، بهترین مشاور شما در صنعت ساختمان و شهرسازی است. آجر مجلسی گلدار میتواند نمای بسیار زیبا و مدرن به محل کار، منزل و یا حتی نمای بیرون ساختمان بدهد.
ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای