دسته بندی ها

آجر قزاقی نما پلاک ۲۰x۵.۵cm

توضیحات

آجر قزاقی پلاک
آجر نما قزاقی نوع جدیدی از آجر نما می باشد که می توان از آن به عنوان آجر پلاک و.. نیز استفاده کرد. این نوع از آجر نما ها در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود بوده و گروه تولیدی آجر کیمیا کهن نیز ارائه دهنده این محصول با بالاترین کیفیت و مطابق با آخرین استاندارد های جهانی ساخت آجر می باشد.
آجر قزاقی در سه سایز پلاک . نیمه . کامل و با ضخامت آجر پلاک ۳/۵ سانت نیمه ۵/۵ سانت کامل ۱۰ سانت تولید شده و توسط گروه تولیدی آجر کیمیا کهن در بازار ایران ارائه می شود.
آجر قزاقی از خاک رس طبیعی تولید می شود که از مخلوط خاک رس با آب و عمل آوزدن گل به دست آمده ،
پس از قالب ریزی در ابعاد دلخواه نسبت به گرمادهی آجر در کوره های مخصوص آجر پزی قلکی و دستی به واسطه حرارت بالای ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد
و استفاده از نفت کوره و گاز طبیعی ، پخت آجر کامل گردیده و در ۶ رنگ اصلی تولید می گردد. به دلیل طبیعی بودن مواد و مصالح به کار رفته و
همچنین روند تولید دستی آن ، طبیعی بودن آجر ، سادگی و در عین حال بافت زیبایی نسبت به دیگر آجرهای نما دارد و در صنعت ساختمان کاربردهای فراوانی
از جمله نماسازی مدرن و سنتی ، کفسازی و نیز محوطه سازی انواع ساختمان ها از جمله رستوران ها و مکان های سنتی ، نما ساختمان ، فضای سبز ، روف گاردن ها و ویلاسازی مدرن کاربرد دارد.
استفاده از آجر پلاک به عنوان نما سازی داخلی ساختمان و همچنین نماسازی بیرونی ساختمان ، به دلیل ظرافت کار ، زیبایی بیشتر و هزینه پایین نسبت به دیگر مصالح ساختمانی مورد استفاده برای نما سازی ساختمان ، کاربرد بسیاری پیدا کرده است.
آجر قزاقی در سه سایز پلاک . نیمه . کامل و با ضخامت آجر پلاک ۳/۵ سانت نیمه ۵/۵ سانت کامل ۱۰ سانت تولید شده و توسط گروه تولیدی آجر کیمیا کهن در بازار ایران ارائه می شود.

کاربرد آجر قزاقی نما:
:: نمای ساختمان های سنتی و مدرن
:: فضاها و دکوراسیون داخلی
:: مساجد و بافت فرسوده
:: کف سازی و محوطه سازی با آجر
:: رستوران ها و مکان های سنتی
:: فضای سبز ، روف گاردن ها و ویلاسازی مدرن

مزایای آجر قزاقی کیمیا کهن:
:: کیفیت بالای آجر به علت مرغوبیت خاک رس مورد استفاده در آن
:: پخت کامل آجر به جهت استفاده توام از نفت کوره و گاز طبیعی
:: عدم وجود شکستگی(آلوئک) و ترک خوردگی بر روی سطح آجر به دلیل عدم وجود آهک در خاک رس
:: کم ترین میزان شوره آجر پس از نصب
:: امکان ارائه آجر قزاقی نانو به درخواست مشتری (جهت استفاده در مناطق سرد و مرطوب)
:: مورد تایید اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری ایران
ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای