دسته بندی ها

دستگاه حضور و غیاب مدل EB-۱۰۲

  • قیمت :

    ۱,۴۹۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

دستگاه حضور غیاب EB-۱۰۲ ساخت شرکت ZKTeco از مدل‌های ساده و پایه‌ی این شرکت به شمار می‌آید. شناسایی افراد با استفاده از ثبت اثرانگشت صورت می‌گیرد که در آن دستگاه می‌تواند تا ۵۰۰ اثرانگشت را در کل در خود ذخیره نمایید و سپس با استفاده از بانک اطلاعاتی خود در حدود ۱ ثانیه افراد شناسایی کند. تا ۵۰.۰۰۰ تردد در حافظه‌ی دستگاه قابل ذخیره‌سازی هستند. صفحه‌نمایشی ۲ اینچی در این مدل تعبیه‌شده که منوی فارسی داشته و کاربری بسیار آسانی دارد. دستگاه را می‌توانید به‌صورت رومیزی استفاده کرده و یا بر روی دیوار نصب نمایید. در صورت تمایل تا ۱۰ اثرانگشت برای هر نفر قابل نگهداری است که در صورت بالا بودن تعداد کارکنان و ظرفیت محدود دستگاه بهتر است به همان ۱ اثرانگشت برای هر فرد بسنده شود. سنسوری که برای تشخیص اثرانگشت در این مدل تعبیه‌شده ضد خش و ضد دشارژ الکترواستاتیکی است.
نرم افزار کنترل تردد رایگان(توانایی تعریف دو شیف کاری و چهار جدول زمانی، گزارش کارکرد،غیبت، مرخصی، ماموریت، اضافه کار، کسر کار ، تاخیر، تعجیل در بازهای زمانی مختلف برای پرسنل)
نرم افزار حقوق و دستمزد رایگان(شامل تعریف حکم حقوقی،اختصاص حکم به پرسنل، کسری ها و پرداخت های خاص، محاسبه حقوق، فیش حقوقی، گزارش مجموع حقوق و دستمزد،جدول مالیات(شامل نسخه رایگان نمیشود)،ایجاد فایل مالیات(شامل نسخه رایگان نمی شود)مشخصات کارگاه و ایجاد فایل بیمه (شامل نسخه رایگان نمیشود)
پنل اس ام اس رایگان(امکان ارسال اس ام اس :ورود و خروج ، تاخیر، تعجیل، غیبت ،رکورد مرخصی ، رکورد ماموریت، فراموشی ورود، فراموشی خروج هر اس ام اس فقط ۲۰ تومان)
سرویس تایم باکس رایگان به مدت ۳ ماه(امکان مشاهده تردد پرسنل از طریق ربات تلگرام)

یکسال گارانتی معتبر شرکتی

گروه های مرتبط

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای