دسته بندی ها

کف سازی با پلی یورتان

توضیحات

کفسازی یکی از مهمترین مباحث در زمینه اجرای ابنیه است که با توجه به اهمیت آن می بایست بطور جدی و تخصصی به تحلیل و ارائه راهکارهای مناسب در این خصوص اقدام نماییم ، سالانه هزینه بسیار هنگفتی صرف تعمیر و بازسازی کفسازی سالن ها میگردد علاوه بر این، زمان یکی از پارامترهای بسیار قابل توجه است که میبایست صرف تعمیرات و بعضا تعطیلی و... گردد . استفاده از پوششهای رزینی مرسوم و اکثرا موزاییک و امثالهم و در پی آن تحمیل خسارات بسیار زیاد جهت تعمیر و نگهداری کف از جمله مشکلاتی است که تولید کنندگان با آن مواجه می باشند و دیگر اینکه استفاده از سطوح دال بتنی به عنوان سطح کاربری بهیچ عنوان صحیح نبوده و بسرعت دچار آسیب میگردد. هدف از ارائه پیشنهاد فنی جلوگیری از اتلاف وقت و بخصوص هزینه هایی است که در این مقطع می توان به سهولت از آن جلوگیری نمود .

با توجه به اینکه فضاهای مربوط به سالنهای تولید و انبارها در معرض سایش، اصابت اجسام تیزگوشه و ریزش مواد میباشد استفاده از پوشش های سخت کننده بتن توصیه میگردد.

این محصولات با استفاده از فرمولاسیون و مواد اولیه کمپانی wacker آلمان، بصورت پودرهای آماده، قابل اجرا است و تشکیل شده است از مواد بسیار سخت پایه معدنی و مصنوعی چون کوارتز، کروندوم، بازالت، اکسید آلومینیوم و ... دانه بندی منظم، که همراه بیندر پایه سیمانی و پراکنده ساز در رنگهای متفاوت قابل عرضه میباشد. امروزه استفاده از این ترکیبات بمنظور ایجاد کفسازی بنیادی و اقتصادی وسعت زیادی یافته است.
برخی مزایای این کفسازی عبارتند از:

اجرای همزمان بتن ریزی و مواد بتن سخت در یک مرحله.
سرعت اجرای این روش:

مقاومت سایشی بسیار بالا در ترافیک زیاد و نهایتا جلوگیری از ایجاد گرد و غبار.

چسبندگی بسیار مناسب و عدم جدایی لایه سخت از بتن.

عدم لغزندگی اجسام بر روی سطح.

عدم جذب آلودگیها و سهولت نظافت و پاک کردن آلودگیها.

تنوع رنگ و پایداری رنگهای بکار رفته در اثر تابش نور خورشید و ...
مزیت استفاده از پوشش بتن سخت نسبت به بتن معمولی:

پوشش بتن سخت نسبت به بتن معمولی دارای مقاومت سایشی، مکانیکی و فشاری بالا تری میباشد و همچنین در رنگهای گوناکون عرضه میگردد که ضمن زیبایی دادن به کارخانه، رنگهای روشن آن موجب روشن تر کردن کارخانه و کم کردن هزینه انرژی برق می شود . لازم بذکر است که بتن معمولی بعد از مدتی بر اثر سایش ایجاد گرد و غبار میکند ولی پوشش بتن سخت به مقدار بسیار بالایی ضد گرد و غبار و به اصطلاح (ANTI DUST ) می باشد.
مزیت استفاده از پوشش بتن سخت نسبت به پوششهای رزینی (اپوکسی و پلی یورتان):

گروه های مرتبط

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای