دسته بندی ها

فروش و اجرای پارکت لمینت چوبی

  • قیمت :

    از ۱۲۰,۰۰۰ تا ۸۰۰,۰۰۰ تومان

ویدئو محصول

توضیحات

نکاتی کلیدی برای انتخاب پارکت لمینت HDF

۱_یکی از مهترین موارد در انتخاب لمینت انتخاب برند مناسب است.همواره سعی کنید برند یا نام تجاری را انتخاب نمایید ک از سوی یک معتبر ویا صاحب نام عرضه شده باشد.
شرکت های عضو اتحادیه تولید کنندگان لمینت فلورینگ اروپا EPLF بهترین گزینه برای انتخاب هستند.
کمپانی مایستر یکی از اعضای اصلی EPLF می باشد.
۲_مورد دیگر انتخاب میزان تردد مورد انتظار است.لمینت ها بسته به میزان تردد و نوع کاربری در گروهها و کلاس مختلف عرضه می گردد. کلاس کاربری محصول (WEAR CLASS) در
گروه تجاری و مسکونی دارای کلاس ۲۳ برای محیط های مسکونی مناسب بوده و لمینت های دارای کلاس ۳۱/۳۲/۳۳ به ترتیب میزان تردد برای محیط های تجاری متفاوت مناسب میباشند. به عنوان مثال تمینت کلاس ۳۳ برای محیط های تجاری با تردد بالا همچون فروشگاههای زنجیره ای مرکز خرید و مکان های عمومی مناسب میباشد.
۳_هنگام انتخاب لمینت دلخواه خود حتما به نشان CELQبر روی محصولات دقت کنید.محصولاتی که مطابق با استاندارد های روز اروپا در تولید لمینت تولید میگردد موفق به اخذ نشان CELQ میگردند.کلیه محصولات شرکت مایستر المان نشان CELQرا بهمراه دارند.
۴_تنوع طرح ورنگ یکی دیگر از شاخصهای انتخاب است.همواره برندی را انتخاب نماِیید که ارائه گر طرح های متنوع ، و با جلوه ای طبیعی باشد.شرکت مایستر المان ،با الهام از طبیعت و شبیه سازی طرحها، فرم و رنگهایی را ارائه نموده است که به سادگی نمی توان انرا از چوب طبیعی تمایز داد.

دستورالعمل تمیز کردن لامینت :
تمیز کردن و نظافت لمینت بسیار ساده است. در مرحله اول برای تمیزی وجلوگیری از لک شدن وآسیب دیدن لمینت، درداخل ورودی ساختمان ویا اتاق از پادری یا فرشهای کوچک مخصوص استفاده کنید. قطرات آب و یا مایعات را به سرعت از روی لامینت پاک کنید واجازه ندهید آب به مدت طولانی روی سطح لامینت قرار بگیرد. گل ولای ویا رطوبت ونم را به سرعت از روی لامینت پاک کنید. از بخارشوی برای تمیز کردن لامینت ها استفاده نکنید. از مواد پاک کننده یا پودرهای عرضه شده مخصوص سطوح لامینت استفاده کنید. رطوبت ویا قطرات آب را به ویژه از مجاورت درزهای لامینت به سرعت پاک کنید.بایک دستمال نم دار آغشته به ماده مخصوص پاک کننده لامینت مایستر به صورت طولی واز بالا به پایین در راستای طول الوارها، پارچه را بکشید.

کفپوش ها

مزیت کفپوش ها

۱. اگر تصمیم دارید کف خانه را با لمینیت‌ها بپوشانید بهتر است با مزایای آنها بیشتر آشنا شوید.

۲. لمینت‌ها در مقابل فاکتورها و عوامل محیطی مقاومت زیادی دارند و در برابر استفاده طولانی مدت امتحان خودشان را پس داده‌اند. رنگ، نقش و زیبایی آنها سالیان سال حفظ می‌شود.

۳. اشعه ماورای بنفش خورشید هم نمی‌تواند به لمینت‌ها آسیبی برساند یا رنگ و روی‌شان را از بین ببرد. بنابراین اگر اتاق شما آفتاب رو است درباره انتخاب بدون نگرانی از بابت اشعه‌های خورشید لمینت‌ها را انتخاب کنید.

۴. شکل ظاهری لمینت‌ها شبیه چوب واقعی است.

۵. تعویض لمینیت‌ها به سادگی انجام می‌شود. اگر متوجه شدید یکی از آنها خراب شده می‌توانید قطعه دیگری را به راحتی جایگزین کنید.

۶. لمینت‌ها کفپوش‌هایی هستند که قابلیت انتقال و جابه‌جایی دارند. برای مثال اگر اجاره‌نشین هستید و دلتان می‌خواهد لمینت داشته باشید، می‌توانید آنها را بخرید و نصب کنید. بعد هم هنگام اسباب‌کشی آنها را جمع کنید و با سایر اثاثیه‌ها به منزل جدید ببرید.

گروه های مرتبط

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای