دسته بندی ها

موم پرایمر PL۸۵

  • قیمت :

    از ۱۵,۰۰۰ تا ۲۰,۰۰۰ تومان

    واحد قیمت : کیلو

توضیحات

موم پرایمر PL۸۵

خطوط لوله های نفت و گاز در مناطق مختلف کشور وجود دارد در مناطق خشک، شرجی، زیر زمین و ... . این خطوط شاهراه های حیاتی اقتصادی کشور می باشند که محافظت از آنها بسیار پر هزینه و حساس است. زیرا که با خسارت های کوچکی که به هر قسمت از این لوله های گرانبها وارد می شود هزینه های هنگفتی به صنایع کشور تحمیل می شود و باعث به هدر رفتن سرمایه های ملی بصورت کلان می شود .

در حال حاضر برای محافظت این خطوط از محصولات خارجی استفاده می شود که نوار پرایمر و چسب پرایمر می باشند. چسب پرایمر را روی لوله اجرا می کنند و سپس نوار را روی این چسب قرار می دهند و این نوار مسئولیت حفاظت از این لوله های گرانبها را به عهده دارد. طی سالها این نوار پوسیده می شود و برای اجرای مجدد آن مراحل پر هزینه ای مثل سند بلاست، نیروی کار متخصص و استفاده از چسب و نوار پرایمرهای جدید نیاز است.

موم پرایمرPL۸۵ ایندی:

این پرایمر با غلظت و قدرت بسیار زیاد جایگزین چسب پرایمر برای استفاده در زیر نوارهای پرایمر بر روی خطوط لوله های نفت و گاز کشور فرموله شده. از توانایی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

۱- موم پرایمر PL۸۵ به دلیل دارا بودن خواص موم برای اجرا احتیاج به زیرسازی و سندبلاست ندارد و روی لوله های زنگ زده نیز اجرا می شود و باعث توقف زنگ زدگی و خوردگی می شود.

۲- موم پرایمر PL۸۵ با چسبندگی فوق العاده باعث استحکام بیشتر نوار پرایمر و عدم لغزندگی نوار روی لوله می شود.

۳- موم پرایمر PL۸۵ جایگزین چسب پرایمر می باشد و هر یک لیتر از آن سطحی معادل ۴ متر مربع را پوشش می دهد.

۴- در شرایطی که از چسب و نوار خارجی بر روی لوله استفاده شود فقط نوار پرایمر است که باید در مقابل خوردگی مقاومت کند و چسب آن تنها وظیفه ی چسباندن این نوار را روی لوله به عهده دارد. اما موم پرایمر PL۸۵ باعث حفاظت و پوشش دائمی خطوط لوله می شود و این خطوط را در مقابل کلیه ی عوامل خورنده حفظ می کند و نوار پرایمر روی آن فقط مقاومت مکانیکی این حفاظ را بالامی برد و در صورت پوسیده شدن نوار پرایمر هیچ صدمه ای به لوله نخواهد رسید زیرا که موم پرایمر PL۸۵ عملیات محافظت را به عهده دارد.

۵- موم پرایمر PL۸۵ به دلیل چسبندگی فوق العاده و کشسانی بالایی که دارد در محیط های سنگلاخی یا خورنده شدید که سازه ها تحت تاثیر شدید سایش می باشند به عنوان تاپ کوت روی موم پرایمر PY۹۵ عملیات حفاظت سازه ها را تکمیل می کند.

طریقه اجرا:

موم پرایمر PL۸۵ به سهولت با وسایلی مثل قلم مو و غلطک، بر روی سطوح لوله اجرا می شود و با مومیایی کردن سطح لوله برای همیشه از زنگ زدگی و پوسیدگی آن جلوگیری می کند. برای اجرا سطح لوله نباید خیس باشد. از اضافه نمودن هر گونه حلال به پرایمر پرهیز شود. برای رقیق کردن در محیط گرم قرار داده و در صورت لزوم فقط از بنزین استفاده شود . جهت حصول کیفیت بالاتر بهتر است ابتدا سطح لوله را با موم پرایمر PY۹۵ پوشش داده سپس موم پرایمرPL۸۵ اجرا شود.

مشخصات فنی:

فام: مشکی

براقیت: نیمه براق

تعداد اجزا: تک جزئی

نوع رزین: الکید

ضخامت پیشنهادی فیلم خشک: ۹۰ میکرون

سطح پوشش هر لیتر: ۴ متر مربع

حلال رقیق کننده: تینر

سایر محصولات و خدمات ما

گروه های مرتبط

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای