دسته بندی ها

رادیاتور شیشه ای

  • قیمت :

    ۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان

    واحد قیمت : عدد

توضیحات

رادیاتور شیشه ایی چیست؟

رادیاتور شیشه ای محصولی از تلفیق هنر، مهندسی، خلاقیت و یک سیستم گرمایشی متفاوت، زیبا و جذاب میباشد و توانسته است نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.
رادیاتور شیشه ای نوعی سیستم های گرمایشی می باشد که به صورت یک تصویر شیشه ای بر روی دیوار منزل، محل کار و … نصب می شود و می تواند عمل گرمایشی را انجام دهد. رادیاتور شیشه ای دکورال در نگاه اول مانند یک قاب عکس بزرگ و زیبا بر روی دیوار شما خود نمایی می کند به صورتی که حتی به ذهن مخاطب خطور نمی کند که این قاب شکیل و زیبا سیستم گرمایشی نیز می باشد.
تصویر رادیاتور شیشه ای به انتخاب شماست. بدین معنی که در مرحله اول سفارش تصویر آن را شما انتخاب و برای ما ارسال می کنید و در نهایت بر اساس طرح مورد نظر شما که متناسب با دکوراسیون داخلی منزل و یا محل کارتان است رادیاتور شیشه ای ساخته می شود. بنابراین هیچ محدودیتی در طرح های رادیاتور شیشه ای دکورال وجود ندارد. کافیست تصویر مورد نظر شما حداقل کیفیت لازم را داشته باشد. همچنین در وبسایت گروه تاسیسات پردیس آرشیوی از طرح های پیشنهادی برای رادیاتور شیشه ای وجود دارد که با مراجعه به آن و ارسال کد مدل می توانید سفارش خود را به کارشناسان فروش ما تکمیل نمائید.
با رادیاتور شیشه ای با تصاویر به روز و انتخابی خود گرم شوید.

گروه های مرتبط

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای