دسته بندی ها

طراحی و ساخت سوله سبک لوله ای (سیلندری)

ویدئو محصول

توضیحات

شرکت بیستون سازه آذران مفتخر است که برای اولین بار در ایران به عنوان مبتکر و بنیان‌گذار سازه‌های سبک سیلندری (لوله‌ای)، اقدام به طراحی و ساخت این سازه‌ها ‌می‌نماید.

شرکت بیستون سازه آذران با هدف سوله سازی مدرن به منظور افزایش مزایای سوله و هم چنین کاهش نقاط ضعف، سازه‌های سبک لوله‌ای را در اولویت خود قرار داده و ارائه نموده است که در بین سازه‌های سبک، تنها سازه با قابلیت نصب جرثقیل می باشند.

هزینه باور نکردنی، سرعت استثنائی و مقاومت بسیار زیاد این سازه‌ها در شرایط سخت آب و هوایی و اقلیمی همچون برف سنگین، طوفانها، گردبادها و همچنین زلزله های شدید، آنها را جهت ساخت سوله‌های صنعتی، سالن‌های ورزشی، آشیانه‌های هواپیما، مرغداری، کارگاه و انباری های دائم و موقت ایده آل ساخته است.

سازه های لوله ای (سیلندری)
سازه لوله ای که منحصرا حاصل طراحی کارشناسان فنی این شرکت بوده، دارای ویژگی‌های خاصی از لحاظ ساختار و اسقامت می‌باشند. برخی ویژگی‌های سازه‌‌های لوله‌ای عبارتند از:

- سازه‌های لوله‌ای بر خلاف دیگر انواع سازه‌های سبک، قابلیت نصب جرثقیل سقفی را دارا می‌باشند.
- نسبت به سازه سنتی مشابه خود ۵۰% در سازه و ۶۰% دراجرای فونداسیون مقرون به صرفه می‌باشند.
- برای دهانه های تا ۱۰۰ متر بدون ستون وسط قابل اجرا می‌باشند.
- با ارائه دفترچه محاسبات که طبق آئین نامه و استانداردهای نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی شده و قابلیت ارتجاعی و پایداری مناسب دربرابر عوامل طبیعی نظیر باد و طوفان، بار برف و تگرگ و زلزله را دارند.
- با اتصالات پیچ و مهره با مفاصل پرس شده و بدون نیاز به جوشکاری با نصب سریع و سرعت بالایی نسبت به سایر سازه‌های صنعتی صورت می پذیرد به طوری که زمان ساخت، اجرا و نصب تا ۵۰% کاهش می یابد.
- زیبایی منحصر به فرد این سازه‌ها نسبت به سازه‌های سنتی به دلیل حالت قوسی شکل و دارا بودن طرح‌های متنوع.
- قابلیت مونتاژ و دمونتاژ سریع باز و بسته کردن دیوارها و اسکلت از هم دیگر و انتقال آن به مکان دیگر به دلیل پیچ و مهره ای بودن سازه های لوله ای (سازه پرتابل).
- ساخت دیواره این نوع سازه ها میتواند از بلوک یا آجر، ساندویج پنل و یا از ورق صورت پذیرد. همچنین برای پوشش سقف می‌توان از انواع ورق‌های پلی کربنات، آندولین، آندوویلا و ورق گالوانیزه استفاده نمود.
- امکان ایجاد فشار مثبت به دلیل قوسی بودن و تهویه به صورت طبیعی.

امید است با تکیه بر سابقه درخشان در زمینه ساخت و نصب سیستم سازه‌های سبک سیلندری گامی میسر در جهت رفع نیاز و تامین نظرکرد کارفرمایان محترم داشته باشیم.
ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای