دسته بندی ها

باربیکیو (کباب پز) گرد ذغالی

  • قیمت :

    از ۱۱۵,۰۰۰ تا ۴۵۵,۰۰۰ تومان

توضیحات

باربکیو و کباب پز ذغالی گرد ، طرح شرکت وبر آمریکا ، رنگ لعاب مقاوم در برابر حرارت ذغال ، دارای گریل استیل جهت مصارف بدون سیخ و محل قرار گیری سیخ کباب

باربکیو و کباب پز ذغالی گرد ، طرح شرکت وبر آمریکا ، محصول کشور چین ، رنگ لعاب مقاوم در برابر حرارت ذغال ، دارای گریل استیل جهت مصارف بدون سیخ ، گرد بودن کباب پز فوق امکان سیرکوله کردن حرارت را فراهم میکند تا تمامی خوراک شما به طور یکنواخت توسط حرارت ذغال پخت شود، فاصله قرارگیری ذغال از مواد غذایی بسیار زیاد می باشد که از نکات بسییار مهم این باربیکیو می باشد ،دریچه تخلیه خاکستر ، دمپر هوا برای تنظیم هوای ورودی به باربیکیو و کنترل حرارت ذغال ،در ۳ سایز ۱۴ و ۱۸ و ۲۲ اینچ که ابعاد فوق نشان دهنده قطر دایره می باشد که به ترتیب ۳۵ سانتی متر ، ۴۵ سانتی متر ، ۶۰ سانتی متر می باشد.

مدل ۱۴ اینچ با توجه به داشتن ورق نازک و هم چنین پایه کوتاه برای مصرف مسافرتی و مصارف کم کاربرد دارد ( پایه کوتاه و ورق ۰.۵ میل) (رنگ قرمز) ( قیمت ۱۱۵.۰۰۰ تومان )

مدل ۱۸ اینچ از ورق ۰.۷ میل استفاده شده است و برای افرادی که مصارف متوسط دارند کاربرد دارد ، بر روی این باربیکیو ۴ همیرگر یا ۵ سیخ به طور همزمان می توان استفاده کرد. (رنگ مشکی)

مدل ۲۲ اینچ که از دو مدل قبل کامل تر می باشد دارای ورق ۱ میل و هم چنین ۴ پایه بلند ، که کار کرد با آن را راحت میکند . هم چنین این مدل دارای ۲ رکاب جهت قرار دادن سیخ نیز می باشد ، بر روی باربیکیو فوق به زور همزمان ۸ همبرگر و یا ۹ سیخ میتوان قرار داد. (رنگ قرمز) ( قیمت ۴۵۵.۰۰۰ تومان )

طرح شرکت وبر آمریکا ساخت کشور چین

گروه های مرتبط

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای