دسته بندی ها

هوشمند سازی ساختمان

توضیحات

گروه شرکت های افق با داشتن پرسنل مجرب، نرم افزارهای مهندسی پیشرفته و دسترسی به دانش روز، نسبت به پیاده سازی سیستم های مدیریت ساختمان با بالاترین کیفیت اقدام می نماید.
ارائه راه حل (Solution): گروه افق با شناخت کاملی که از رفتار ساختمان در کاربری ها و اقلیم های متنوع کسب نموده است و با بهره گیری از نرم افزارهای شبیه سازی دینامیکی رفتار ساختمان مانند IES و TRNSYS، بهترین گزینه های ممکن جهت سیستم مدیریت ساختمان را با ارائه فلسفه کنترل مربوطه، ارائه می نماید که علاوه بر هزینه مناسب، از کارایی بالایی نیز برخوردارمی باشند.
طراحی (Design): نقشه های کامل سیستم مدیریت ساختمان از مرحله بسترسازی تا چیدمان تجهیزات و نحوه ارتباطات میانی اجزا تهیه می شود.
برنامه نویسی (programming & Configuration): پس از طراحی، برنامه نویسی تجهیزات کنترلی سیستم مدیریت با توجه به فلسفه کنترلی، انجام می شود.
اجرا (Execution): در نهایت با نصب تجهیزات، سیستم مدیریت ساختمان راه اندازی شده و پس از تست های نهایی، آماده بهره برداری می گردد.

Energy Module
طراحی و اجرای ماژول انرژی با هدف کاهش مصرف انرژی، ارتقای رتبه انرژی ساختمان و افزایش کیفیت شرایط آسایشی برای ساکنان
طراحی و اجرای ماژول تهویه مطبوع (HVAC) بر اساس شبیه سازی رفتار حرارتی دینامیکی ساختمان، رفتار خورشیدی، شبیه سازی سیستم کنترل موضعی و مرکزی تاسیسات مکانیکی
طراحی و اجرای ماژول روشنایی (Lighting) بر اساس شبیه سازی رفتار روشنایی، بهره مندی از روشنایی طبیعی و مشخصات کاربری فضاهای مختلف

Security Module

طراحی و اجرای سیستم تامین امنیت ساختمان با توجه به مشخصات کاربری فضاهای مختلف و سطح ایمنی مورد نیاز
طراحی و اجرای سیستم دوربین مدار بسته (CCTV)
طراحی و اجرای سیستم تنظیم دسترسی (Access Control)
طراحی و اجرای سیستم ردیابی اشیاء (RFID)

Fire Alarm

طراحی و اجرای سیستم اعلان حریق
برقراری ارتباط با سیستم مدیریت مرکزی ساختمان

Integration
یکپارچه سازی سیستم مدیریت ساختمان با برقراری ارتباط میان ماژول های مختلف و تعیین فلسفه کنترلی مناسب

با تجهیزات بی سیم خانه هوشمند می توان سیستم روشنایی، سرمایش و گرمایش، پرده ها، صوت و تصویر و سایر تجهیزات الکترونیکی را طوری برنامه ریزی کرد که با برقراری یک ارتباط هوشمند و یکپارچه بین این تجهیزات محیطی پویا و دلپذیر فراهم گردد.
اجرا و پیاده سازی زیرساخت خانه هوشمند به دو صورت سیمی و بی سیم امکان پذیر می باشد. در روش سیمی می بایست کلیه سیم کشیهای ساختمان اعم از روشنایی ، تاسیسات ، پرده ها و … در یک تابلو برق تجمیع گردد. در این حالت شاهد حجم بسیار زیاد سیم کشیها و اجرای بسیار مشکل خواهیم بود و همچنین در پروژه های به پایان رسیده نیز امکان پیاده سازی این سیستم وجود ندارد.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی نسل جدید ساختمان هوشمند عمدتا” با تکنولوژی بی سیم عرضه می گردند. اسمارت مایر بعنوان یکی از برندهای پیشرو در زمینه هوشمندسازی ساختمان محصولات خود را با رویکرد نصب بر روی بستر سنتی طوری ارائه میگرداند که نیاز به هیچ گونه سیم کشی اضافی جهت هوشمندسازی ساختمان نباشد. در این سیستم بجای استفاده از کلیدهای سنتی از کلیدهای لمسی هوشمند استفاده می کنیم که کارکردی مشابه کلیدهای سنتی دارند و درون قوطی برق استاندارد ایران و با سیم کشی فعلی سنتی قابل استفاده می باشند و قابلیت نصب حتی در خانه های چند سال ساخت را دارا می باشند.
با نصب دستگاه کنترل مرکزی (Master) می توانیم از روی نرم افزار (رایگان و بصورت نامحدود) که بر روی موبایل و یا تبلت نصب می شود به کنترل سیستم روشنایی ، سیستم سرمایش و گرمایش ، پرده های برقی ، سیستم صوت و تصویر مثل تلویزیون و ماهواره و… آبیاری بپردازیم. حتی می توانیم با پریزهای هوشمند کلیه لوازم برقی مثل ماشین لباسشویی ، قهوه جوش ، چای ساز و… را کنترل و برنامه ریزی نماییم.
در این حالت هزینه های بسیار بالای زیر ساخت روش قبلی وجود نداشته و امکان اجرا در پروژه های به اتمام رسیده و یا چند سال ساخت نیز وجود دارد.
ارتباط بیسیم محصولات خانه هوشمند
تضمین کیفیت و گارانتی ۱۰ ساله
بدون تغییر در سیم کشی ساختمان

گروه های مرتبط

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای