دسته بندی ها

آبگرمکن خورشیدی

  • قیمت :

    ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

نمایندگی انحصاری از بزرگترین و معتبرترین تولید کننده کلکتورهای خورشیدی جهان از اروپا - اتریش و آلمان . دارای گواهینامه سولار کی مارکٰ. گواهینامه Din.
آبگرمکن خورشیدی در دو مدل سامانه حرارتی خورشیدی با سیستم تحت فشار بسته که قابلیت کوپلینگ با موتورخانه مرکزی را دارد و دیگری آبگرمکن خورشیدی ترموسیفون که جهت ویلاها و ساختمان های تک واحدی استفاده می شوند کاربری می گردد.
آبگرمکن خورشیدی همانند دیگ بویلرهای تولید کننده حرارت و آبگرم در ساختمان ها، کارخانجات صنعتی و تمامی مراکزی که مصرف کننده حرارت و آبگرم باشند دارای کاربرد می باشد. آبگرمکن خورشیدی با توجه به میزان درخواست مصرف کننده انرژی با طراحی مناسب تامین کننده بار حرارتی می باشد. سامانه آبگرمکن خورشیدی تحت فشار با سیستم بسته قابلیت کوپلینگ با موتورخانه مرکزی ساختمان ها را دارد و این قابلیت آبگرمکن خورشیدی مزایای بسیاری برای مصرف کننده ها داشته است.
مزایای استفاده از سامانه آبگرمکن خورشیدی تحت فشار با سیستم بسته برای ساختمان ها با موتورخانه مرکزی بسیار می باشد. از جمله کاهش مصرف سوخت ، تامین میزان زیادی از بار حرارتی که این امر موجت کاهش استهلاک موتورخانه میگردد، هزینه تعمیر و نگهداری موتورخانه به شدت کاهش پیدا می کند. آبگرمکن خورشیدی کوپلینگ با یک موتورخانه مرکزی موجب می گردد که در سال بیش از ۹ ماه در شهری همانند تهران دیگ بویلرهای تولید حرارت و آبگرم اصلا خاموش باشد و اصلا روشن نگردد و به میزان چشمگیری از استهلاک این دستگاه ها کم می کند.
سامانه آبگرمکن خورشیدی با سیستم تحت فشار بسته کوپلینگ به موتورخانه مرکزی جهت گرمایش آب استخر در دمای آسایش ۲۸ درجه سانتیگراد قابل استفاده می باشد. این سامانه توانایی تامین کل آبگرم مصرفی یک ساختمان را دارد و در فصل زمستان به صورت کمکی با سیستم گازی یا گازوئیلی و حتی برقی این عمل را انجام می دهد و در تمامی سال فعالیت انجام می دهد.
در تصویر فوق یک موتورخانه مرکزی با ظرفیت مخزن کویلدار به ظرفیت ۸۰۰۰ لیتر جهت آب گرم مصرفی مشاهده می گردد که توسط یک سامانه ۴۰ کلکتور آبگرمکن خورشیدی تحت فشار با سیستم بسته کوپل شده است. این سامانه آبگرمکن خورشیدی قابلیت گرم کردن ۸۰۰۰ لیتر آب را در دمای بالای ۶۰ درجه سانتیگراد در طول روز دارد و این سامانه در طول سال۲۴۶۰۰ مترمکعب گاز مصرفی صرفه جویی می نماید.
آبگرمکن خورشیدی ترموسیفون جهت آبگرم مصرفی در ساختمان های ویلایی و تک واحدی جهت استفاده یک الی پنج نفر کاربرد دارد. این نوع سامانه در تمامی طول سال آسایش را برای مصرف کننده فراهم می کند و هزینه تعمیر و نگهداری رو به صفر دارد. در ۹ ماه از سال آبگرمکن خورشیدی ترموسیفون بدون سیستم کمکی عمل می نماید و در فصول سرد سال توسط سیستم کمکی برقی یا گازی فعالیت می کند. مخزن نگهداری آبگرم سه جداره می باشد و با محیط تبادل گرمایی بسیار کم دارد به صورتی که در سردترین شب سال هم بیش از ۱۰ درجه اتلاف دمایی نخواهد داشت و داخل مخزن یک محافظ کاتدی دارد که از زنگ زدگی مخزن و رسوب گرفتگی جلوگیری می کند.
ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای