دسته بندی ها

سقف متحرک استخر شناء

توضیحات

توضیحات محصول
شنا در استخرهای سرپوشیده بهترین فعالیت ورزشی در زمان آلودگی هوا

.........................................

فریم های سازه بصورت تمام آلومینیومی و اختصاصی با بهره گیری از سخت کاری با مقاومت و با بهره گیری از استاتیک بالا از آلیاژ خاص گروه آلیاژهای Al-mg با فرمول ALUMINUM ALLOY ۶۰۶۱_ T۶و ضخامت ۳ میل بصورت اختصاصی تولید میگردد و محاسبات دقیق انجام شده باعث گردیده کاملا از بعد بارگذاری تحمل بادهای سنگین تا بالای سرعت۱۲۰کیلومتر در ساعت را دارد .



همچنین این سازه کاملا ضد زلزله میباشد

پیج و مهره ها از نوع تمام استیل و گالوانیزه میباشد و کل سازه assembly پیچ و مهره تکمیل و سوار خواهد شد.

متریال پوشش سازه :

پوشش سقف سازه با ورقهای هوشمند فلت ,و پلی کربنات با ضخامت های ۱۰ و ۱۶ و۲۲ میل در رنگهای مختلف غیر قابل شکنندگی و از بعد فرسایش اب و هوایی دارای مقاومت بالای میباشد .

همچنین با نفوذ نور بالای ۱۰۰ درصد به داخل و در برابر گرمای خورشید تا حرارت بالای ۱۲۰ درجه و منفی ۴۰ درجه در برابر سرما مقاوم است . و پوشش ورقها مجهز به لایه سیستم خنک کننده (عدم نفوذ گرما خورشید به داخل ) میباشد

تکنیکال : مدل چند ضلعی در ۸و۶و۴ ظلعی شکسته هر سیگمنت بصورت متحرک مکانیکی بر روی ریل های تمام آلومینیومی جمع و باز میگردد تعداد جمع سیگمنت ها بصورت متحرک نسبت به طول استخر خواهد بود و غلطک های سوار بر دیواره سیگمنت از جنس پلی اتلین فشرده با قطر ۱۳ و ضخامت ۵ سانت و بلبرینگ داخل غلطک به سایز۸/۷ ساخت کشور ژاپن میباشد.

متریال رنگ سازه :

رنگ سازه از استری ۲ جزیی اپو کسی مختص آلومینیوم(washprimer_CR_ Hardener) بوده و ساخت کشور هلند میباشد و رنگ سفید براق فوری با کد شناسایی شیمیایی RAL۹۰۰۳ مورد استفاده قرار میگیرد برای پوشش رویه سازه در نظر گرفته شده که اینکار باعث عایق بندی شده و از انتقال حرارت به داخل و خارج از سازه جلوگیری می نماید , با آب بندی کامل بدون نفوذ گرد و غبار و آب .

مدت زمان اجراء : در کوتاهترین زمان

زیبا و کار آمد .

سیستم هوشمند سقف متحرک و ثابت استخر و . . . . . . ۱- مناسب برای مجتمع های مسکونی که دارای استخر روباز می باشند .

۲- این سیستم قابل استفاده در تمام فصول سال میباشد.

۳- با این سیستم بهترین بهروری زمان را بدون محدودیت .از استخر شنا استفاده کنید

۴- سیستم پوشش متحرک بهترین حفاظ برای جلوگیری از خطر سقوط احتمالی کودکان . سالمندان و حیوانات خانگی می باشد.

۵- با سیستم پوششی این شرکت در اندک زمان کوتاه می توانید به فضای باز و آسمان آبی دسترسی داشته باشید . و بالعکس در استخر سرپوشیده بدون دید ساختمانهای مشرف مجاور از شنا کردن لذت ببرید.

۶- سیستم پوششی شرکت پاسارگاد پوشش ایرانیان با به کار گیری مجموعه فنی مهندسی در قالب کانون سازه و پوشش و با استفاده از آخرین تکنولوژی پوشش باسازه های و مدیریت مهندسی و بهروری زمانی و کادر مجرب برای شما محیطی با آرامش و امن محیا می نماید..

۷- این سیستم هزینه نگهداری شما را با جلو گیری از ریزش برگ خار و خاشاک به درون استخر و در پاکیزگی دایم آب استخر کاهش می دهد .

۸- این شرکت با تجربه سالیان و با اجرای پروژه های مختلف در مهندسی سازه و پوشش آمادگی خود را جهت هر گونه فعالیتهای پوششی اعلام می نمایید.

مهندسی ساخت :

سقفهای متحرک و ثابت و هوشمند

مناسب برای استخر های خصوصی و خانگی

تمام خدمات این شرکت دارای ۱۰ سال خدمات و پشتیبانی
۱۰ سال گارانتی ورقهای پلی کربنات
۱۵ماه ضمانت و گارانتی شرکت میباشد

گروه های مرتبط

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای