دسته بندی ها

اجرای سقف

توضیحات

اجرای پوشش سقف ودیواره سوله صنعتی وسازهفلزی وسازه فضایی
نصب ساندویچ پانل های، دیواری، سقفی، سردخانه ای مجتمع صنعتی ماموت

توسط گروه فنی مهندسی طنین در سراسر ایران اجرا میگردد .

شرح فعالیتهای این گروه:

گروه فنی تخصصی طنین پانل با کادری مجرب و متخصص و سابقه درخشان ۲۰ساله

در زمینه طراحی ، نصب و اجرای پروژهای صنعتی از قبیل پوشش سوله ، ساختمانهای صنعتی ، سردخانه ، سازه های فضایی ، مرغداری و سالنهای ورزشی با ساندویچ پانل و اجرای کامل ناودان (لندنی و جبعه ای) ، فلاشینگ ، نماولمبه در طرحهای متنوع در تمام نقاط کشور فعالیت نموده و تا کنون مجری بیش از صدها هزارمتر مربع از پروژهای عظیم ملی در اکثر نقاط کشور و کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس بوده است .

اجرای کامل پوشش سوله با توری مرغی کارتن پلاست و پشم شیشه و ورق (آلوزینک گالوانیزه و آلومینیوم) نیز جزو فعالیتهای این گروه می باشد .
همچنین این گروه (طنین پانل)جزو نصابان رسمی ومعتمد مجتمع صنعتی ماموت

(بزرگترین وبرترین تولید کننده ساندویچ پانل درسطح خاورمیانه) می باشد . مشاوره در زمینه اجرای پروژه ، تحویل به موقع ، تامین مصالح طبق قرار داد ، تاییدیه دستگاه نظارت ، تست و آب بندی سقف توسط ماشین های اتش نشانی ، ضمانت نامه رسمی و کتبی کار و رعایت نکات ایمنی بخشی از تعهدات این گروه می باشد .مدیریت این گروه توسط محمد شاه محمدی انجام می پذیرد . مزیت استفاده از ساندویچ پانل نسبت به طرحهای قدیمی : فوم موجود در این پانلها در مقابل نور آفتاب ، اسیدها ، دود نا مناسب کارخانجات مقاوم بوده و نوع عایق مصرفی در اجرای سقف و دیوار سوله ها میباشد .
فعال در تمام شهرستانها و استانهای کشور

گروه های مرتبط

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای