دسته بندی ها

کفپوش بتنی پرسی(دوام و استحکام عالی دربرابر فشار)

ویدئو محصول

توضیحات

شرکت کیان برنا در راستای تولید کفپوش بتنی(پیورس بتنی) و جداول بتنی خود از روش خیس متراکم استفاده مینماید که با آخرین دستگاه های روز دنیا مبادرت به تولید کفپوش بتنی نموده است. کفپوش بتنی تولیدی این شرکت به صورت ۲ لایه تولید می شود. رویه کفپوش بتنی و زیره کفپوش بتنی که هر کدام توضیحات و روش اختلاط خود را دارد.

رویه کفپوش بتنی عبارت است از یک لایه ۲ تا ۵ میلیمتر که در اصطلاح فیس کفپوش بتنی هم نام دارد که در حقیقت تمام رخ و ظاهر کفپوش بتنی به این لایه بستگی دارد. دانه بندی یا مش بندی مواد مصرفی و نوع اختلاط رویه کفپوش بتنی همه باعث زیبایی و مقاومت هر چه بهتر کفپوش بتنی میشود. در صورت استفاده از مواد بی کیفیت و دانه بندی نامناسب همه و همه باعث ساییده شدن کفپوش بتنی و از بین رفتن کفپوش بتنی به مرور زمان میشود. در حقیقت تمام کیفیت یک کفپوش بتنی به این لایه بستگی دارد که یک تولید کننده خوب کفپوش بتنی باید به این موضوع بسیار اهمیت بدهد.
لایه زیرین کفپوش بتنی همان بتن نم داریست که با پرس اولیه دستگاه اماده شده و تمام بار و تحمل فشار ها و خمش ها به عهده لایه زیرین کفپوش بتنی میباشد. در حقیقت عیار بتن دانه بندی لازم و مناسب و پرس خوب و مناسب لایه زیرین کفپوش بتنی باعث بالا رفتن هر چه بیشتر مقاومت فشاری و خمشی کفپوش بتنی میشود.
شرکت کیان برنا مبادرت به تولید کفپوش بتنی پرسی دو لایه با بهترین کیفیت و دانه بندی بسیار مناسب نموده است و در این راستا برای بالا بردن کیفیت کفپوش های بتنی تولیدی خود مجهز به آزمایشگاه استاندارد میباشد و کفپوشهای بتنی تولیدی این شرکت به صورت رندوم توسط بخش طرح و توسعه این شرکت مورد آزمایش قرار میگیرند.

مبلغ ذکر شده بهای هر متر مربع از این محصول میباشد.

این محصول به صورت بسته بندی ( تسمه کشی و سلفون کشی) همراه با پالت به منظور سهولت در بارگیری و تخلیه و همچنین سلامت کامل محصول در برابر صدمه احتمالی هنگام بارگیری، ارسال و تخلیه،تحویل کارفرما می گردد.

گروه های مرتبط

ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای