دسته بندی ها

بالابر فروشگاهی و مغازه

ویدئو محصول

توضیحات

برای حمل بار و نفر بین طبقات یک فروشگاه از بالابر فروشگاهی استفاده میگردد . بالابر فروشگاهی متشکل از یک الکترو موتور ، گیر بکسل ، قرقره و سیم بکسل ، شاسی بالابر مغازه و ریل آسانسور و میکرو سویچها میباشد .بر حسب وزن باری که قرار است بر روی بالابر فروشگاه باشد ، توان الکترو موتور و گیربکس محاسبه و طراحی میگردد .
معمول ترین بالابر فروشگاهی ۳۰۰ کیلو گرم میباشد که از یک موتور سه اسب به همراه گیر بکس و متعلقات تشکیل میگردد و این وزن بالابر فروشگاهی رایج ترین نوع بالابر فروشگاهی میباشد ، به این دلیل که بالابر فروشگاهی در یک فروشگاه کوچک معمولا برای حمل یک انسان به همراه مقداری بار از طبقات استفاده میگردد .
طریقه بالابر فروشگاهی به این شکل است که شاسی بالابر در جهت ریل های آسانسور به وسیله قدرت موتور و گیر بکس جا به جا میگردد و هنگام رسیدن به طبقات مورد نظر با برخورد کفی شاسی به میکرو سویچ ها برق موتور قطع شده و شاسی در امتداد طبقه مورد نظر میایستد و برای بالا بردن ضریب اطمینان در هر طبقه بالابر از دو عدد میکرو سویچ استفاده میگردد .

" ویژگیهای بالابر فروشگاهی "
- بدون نیاز به موتور خانه
- حرکت روان ، بدون لرزش و کم صدا
- ظریف ، زیبا و بادوام
- ایمنی با کیفیت عالی
- نصب سریع و آسان
" تجهیزات ایمنی ویژه بالابر فروشگاهی "
حرکت روان و بی سر و صدای ارابه سکو ، توام با سازه و اتصالات فولادی ، ترکیب مستحکم و در عین حال زیبایی را ایجاد نموده که از ویژگیهای این نوع بالابر میباشد .
" سازگاری با نیاز مشتری "
- این دستگاه را میتوان با مشخصات مکانی و نیاز های خاص مشتری سازگار نمود
- سکوی بالابر بر حسب نیاز مشتری با اندازه و شکل و تزئینات خاص قابل ساخت میباشد .
ارسال دیدگاه در مورد این محصول / خدمت
 
 
 
 
امتیاز از ۰ رای