دسته بندی ها

درب چوبی ضد سرقت

فروشندگان و مجریان درب چوبی ضد سرقت

  • (۰۹۱۲۳۰۷۴۳۹۷) تولید کننده انواع درب های ضدسرقت داخلی چوبی درب HDF . درب MDF درب . ABS درب HPL و تمام چوب روسی با طرح CNC. درب تمام چوب حالت خور و سنتی و تمام چوب ضدحریق یا دودبند
    آدرس: جاده ساوه

راهنمای خرید انواع درب چوبی ضد سرقت

افزایش ایمنی در برابر حوادث غیر طبیعی و طبیعی در زندگی انسان ها بسیار مهم است که استفاده از درب های ضد سرقت یکی از راه های افزایش ایمنی در برابر سارقان است که این روزها تعدادشان نیز در حال افزایش است.

درب ضد سرقت در انواع مختلفی طراحی می شود که یکی از پر استفاده ترین های آن ها، درب چوبی ضد سرقت می باشد. زیبایی و ایمنی در کنار هم در این نوع درب دیده می شود. اگر قصد خرید درب چوبی ضد سرقت را دارید، در این بخش که یک راهنمای خرید انواع درب چوبی ضد سرقت است، با ما همراه باشید.

با درب ضد سرقت آشنا شوید.

برای افزایش ایمنی ساختمان ها در برابر سارقین طراحان، درب های ضد سرقت را ساخته اند که به هیچ وجه از لحاظ ایمنی و استحکام قابل مقایسه با درب های معمولی نمی باشند. درب ضد سرقت از قسمت های مختلفی چون لولا، قفل و نوع جنس به کار رفته که می تواند چوبی، فلزی، شیشه ای و ... باشند که به خوبی تقویت شده اند و به نمی توان آن ها را به راحتی باز کرد.

این ایمنی در کنار زیبایی منحصر به فرد، عایق صوتی، حرارتی و ... درب ضد سرقت را بسیار پر استفاده کرده است. این نوع درب ها می توانند فلزی، چوبی و ... باشند که ما در این مطلب، درب چوبی ضد سرقت را مورد بررسی قرار می دهیم.

درب چوبی ضد سرقت چیست؟

همان طور که در قسمت قبل ذکر شد، درب ضد سرقت را از جنس های مختلفی می سازنند که چوب یکی از آن هاست. درب چوبی ضد سرقت دارای بدنه از جنس چوب است که از مقاومت خوبی برخوردار می باشد.

اما باز سازندگان درب های چوبی برای افزایش ایمنی آن و بالا بردن استحکام چوب از ورقه های فولادی در ساختار آن ها اضافه می کنند. درب ضد سرقت چوبی بسیار زیبا است که در ساخت آن ها از انواع چوب درختان چون راش، روس، بلوط، چنار و ... استفاده می کنند.

البته روکش مورد استفاده در درب چوبی ضد سرقت ام دی اف، پی وی سی و اچ دی اف می باشد. کشورهایی چون ایتالیا، ترکیه، ایران و ... در زمینه درب ضد سرقت دارای نام و نشان هستند و کیفیت را در محصولات خود به کار می گیرند.

لازم به ذکر است که وزن درب چوبی ضد سرقت به دلیل استفاده از فولاد در آن افزایش می یابد و همین امر سبب می شود که چهارچوب ها و نگه دارنده های آن از تحمل وزن بالایی برخوردار باشند.

رنگ چوب در درب چوبی ضد سرقت نشان دهنده چیست؟

رنگ درب چوبی ضد سرقت تا حدودی مشخص کننده میزان مقاومت آن در برابر ضربه و عایق صوتی و حرارتی است. به طور کلی می توان گفت، درب چوبی ضد سرقت که از چوب های با رنگ تیره ساخته شده است در برابر ضربه دوام بیشتری دارند و همچنین یک عایق صوتی و حرارتی خوب می باشند.

در مقابل اگر در ساخت درب چوبی ضد سرقت از چوب های با رنگ روشن استفاده شود، چوب از نرمی بیشتر و در نتیجه استحکام کمتری برخوردار است. البته با استفاده از رنگ و لعاب تا حدودی رنگ ها تغییر می کنند و تشخیص آن سخت است بنابراین از فروشنده به طور کامل میزان استحکام و عایق بودن آن را جویا شوید.

ویژگی های درب چوبی ضد سرقت

یک درب چوبی ضد سرقت از ویژگی های مختلفی برخوردار است که در زمان خرید، توجه به آن ها لازم و ضروری است. در همین راستا در زیر به برخی از ویژگی های مهم درب ضد سرقت چوبی اشاره شده است:

زیبایی چوب بر هیچ کس پوشیده نیست و درب های چوبی نیز از این امر مستثنی نیستند و زیبایی خاصی را به فضا می بخشند و ساختمان را زیباتر جلوه می دهند.

  • قیمت آن ها نسبت به درب های فلزی ضد سرقت بیشتر است که باید در زمان خرید آن را مد نظر داشته باشید.
  • با قرار دادن فلز در بخش هایی از آن، ایمنی بالایی را دارا می باشد که به عنوان سد محکمی در برابر سارقان عمل می کند.
  • در ابعاد مختلفی قابل طراحی است که برای هر دربی قابل استفاده است.
  • در ساخت درب ضد سرقت چوبی طرح های متنوعی به کار گرفته می شود که با هر سلیقه ای جور است.

قیمت درب چوبی ضد سرقت

قیمت گذاری برای هر محصولی نیاز به فاکتورهای مختلفی دارد که باید قیمت با آن ها همخوانی داشته باشد. در بازار تنوع قیمت درب چوبی ضد سرقت بسیار بالاست که این تفاوت و تنوع قیمت به موارد زیر برمی گردد:

  1. کیفیت ساخت محصول
  2. نوع مواد به کار رفته در درب چوبی
  3. نوع چوب و روکش آن
  4. ایمنی درب
  5. نوع قفل قرار گرفته بر روی آن
  6. ابعاد و اندازه درب چوبی ضد سرقت
  7. کشور سازنده و برند آن
  8. نوسانات بازار
تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون