دسته بندی ها

درب لابی شیشه خور

فروشندگان و مجریان درب لابی شیشه خور

  • (۰۹۱۲۳۰۷۴۳۹۷) تولید کننده انواع درب های ضدسرقت داخلی چوبی درب HDF . درب MDF درب . ABS درب HPL و تمام چوب روسی با طرح CNC. درب تمام چوب حالت خور و سنتی و تمام چوب ضدحریق یا دودبند
    آدرس: جاده ساوه
  • تولید انواع دربهای لابی واتاقی وکاببنت
    آدرس: الهیه
  • شرکت چوب نگار تبریز، بزرگترین و معتبر ترین تولید کننده انواع درب های ضد سرقت لوکس و مدرن، درب اتاقی، درب ضد آب ABS، درب MDF،HDF، درب لابی، ضد حریق، درب های بیمارستانی (سرب دار و گریل دار)
    آدرس: تبریز- میدان بسیج

راهنمای خرید انواع درب لابی شیشه خور

درب های لابی یکی از پراستفاده ترین و منحصر به فرد ترین درب های ورودی برای ساختمان و یا هر محیط دیگری است که امروزه در تنوع بسیار بالایی در بازار به فروش می رسد. اگر شما نیز قصد تهیه و خرید این محصول را دارید در این بخش با ما همراه باشید تا ضمن بررسی انواع این محصولات، شما را با قیمت و راهنمای خرید آن آشنا کنیم.

قیمت یک محصول در کمیت و کیفیت خرید آن محصول بسیار تاثیرگذار می باشد به طوری که می توان گفت فاکتور قیمت از مهم ترین ویژگی های مورد توجه خریداران یک محصول است، در همین راستا در این بخش، خرید انواع درب لابی شیشه خور با ارزان ترین قیمت از تولید کننده مورد بررسی قرار گرفته شده است.

انواع درب لابی مقاله شیشه خور چه کاربردی دارند؟

درب لابی، همان دربی است که در ورودی ساختمان های مختلف از آن جهت ورود و خروج استفاده می شود که باید امنیت ساختمان را نیز تامین کند، لذا درب های لابی نوعی درب ضد سرقت هستند که از جنس چوب، فلز، شیشه یا ترکیبی از این جنس ها ساخته می شود.

اگرچه درب های لابی را می توان به صورت معمولی نیز تولید کرد اما امروزه این نوع درب ها را به صورت ضد سرقت تولید می کنند تا بتوان تا حد زیادی از ورود افراد مزاحم و سارقان به انواع ساختمان( مسکونی، اداری، تجاری و...) جلوگیری کرد.

در واقع یک الی دو لایه ضخیم ضد سرقت( معمولا لایه فولاد همراه با انواع قفل های چند زبانه) به عنوان لایه وسط درب قرار داده می شود سپس این لایه توسط روکش هایی از انواع چوب (ماهون، روس، راش، افرا، گردو، بلوط، والسا ) فلز و شیشه یا ترکیبی از آنها بر روی لایه اصلی پوشش داده می شود.

درب های ضد سرقت نسبت به درب های معمولی با چهارچوب ها، قفل ها و یراق آلات محکم از استاندارد روز جهانی بهره بوده و طور چشمگیری از امنیت و استحکام بالایی برخوردار هستند.

معمولا درب لابی شیشه خور که ضد سرقت نیز است، تلفیقی از چوب و شیشه که در وسط قرار می گیرد، می باشد.

درب لابی شیشه خور به دلیل زیبایی خاص و کیفیت بالای متریال به کار رفته در آن به عنوان یکی از پرطرفدارترین درب های لابی شناخته می شود.

شیشه های به کار رفته در درب لابی شیشه خور به دلیل حفظ خاصیت ضد سرقت بودن این درب، تنها به جهت زیبایی و نمای درب می باشد و به هیچ وجه از طریق آنها نمی توان وارد ساختمان شد.

در واقع از طراحی پیشرفته ای جهت افزایش امنیت و تولید درب های لابی شیشه خور استفاده می شود.

می توان این نوع درب ها را در طرح و رنگ های مختلفی تولید کرد که انتخاب هر طرح و رنگی به نمای ساختمان و سلیقه خریدار بستگی دارد.

درب لابی شیشه خور را می توان به شکل یک لنگه، دو لنگه و حتی یک و نیم لنگه نیز تولید کرد.

شیشه های به کار رفته در انواع درب لابی شیشه خور می تواند از نوع شیشه معمولی، دو جداره و یا سه جداره باشد.

مزایای استفاده از درب لابی شیشه خور:

  • زیبایی حاصل از هارمونی شیشه و چوب
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت، نور و فرسودگی
  • کاهش هزینه در مقایسه با درب های تمام چوب
  • امکان سفارش سازی درب مطابق با سلایق مختلف
  • تنوع در رنگ، طرح و مدل
  • سبک بودن در مقایسه با درب های فلزی
  • امکان استفاده از انواع شیشه (شیشه رنگی، حکاکی شده، طرح دار، دو یا سه جداره، استندگلاس و...)

قیمت درب لابی شیشه خور چقدر است؟

عوامل تاثیرگذار بر قیمت درب لابی شیشه خور شامل؛ تعداد لنگه ها، اندازه درب، جنس درب، نقش و نگار طرح درب، شرکت تولید کننده، نوع شیشه، نوع سیستم ضد سرقت، کیفیت روکش درب، یراق آلات و... می باشد.

استفاده از متریال باکیفیت و دارای مرغوبیت بالاتر علاوه بر افزایش استحکام و تامین امنیت کافی درب، سبب بالا رفتن قیمت این نوع درب نیز خواهد شد.

چگونه انواع درب لابی شیشه خور با ارزانترین قیمت از تولید کننده را خریداری کنیم؟

همان طور که گفته شد هر چه متریال به کار رفته در ساخت این نوع درب ها از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت تمام شده درب لابی شیشه خور نیز بالاتر خواهد بود اما این مسئله بدین معنا نیست که قیمت بالای هر نوع دربی از این مدل درب نشان دهنده کیفیت بالای آن خواهد بود.

بلکه در بسیاری از موارد دیده شده که برخی فروشندگان از ناآگاهی خریدار در رابطه با کیفیت درب سوء استفاده می کنند و درب های بی کیفیتی را با قیمت های گزاف به خریدار می فروشند.

به‌ منظور جلوگیری از سوء استفاده این به ظاهر فروشندگان، باید درب های لابی شیشه خور باکیفیت و اصل که مطابق با استانداردهای روز جهانی تولید می شوند از مراکز و نمایندگی های مجاز که بعضا خود تولیدکننده نیز هستند، خریداری کرد.

در واقع خرید از تولیدکنندگان اصلی انواع درب لابی شیشه خور، سبب خواهد شد تا خریدار این محصول را با ارزان ترین قیمت ممکن دریافت کند.

به منظور داشتن خرید مطمئن و باکیفیت درب های لابی شیشه خور که مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند، خرید خود را با تیم حرفه ای ما تجربه کنید.

در آخر نیز باید یادآور شویم که کلیه درب های لابی شیشه خور تولید داخل و خارج دارای کیفیت های متفاوتی هستند که به طبع آن قیمت های متفاوتی نیز برای آنها تعیین شده است در نتیجه لزوما هر درب خارجی باکیفیت تر و گران تر از درب های داخلی نخواهد بود زیرا بسیاری نمونه های داخلی نیز از متریال بسیار باکیفیتی تولید می شوند.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون