دسته بندی ها

درب ضد سرقت فلزی

فروشندگان و مجریان درب ضد سرقت فلزی

راهنمای خرید انواع درب ضد سرقت فلزی

امروزه با توجه به افزایش سرقت از منازل، بسیاری از افراد به دنبال تعویض درب معمولی و قدیمی خود با درب ضد سرقت هستند. این نوع درب ها در مقابل فشار و ضربه از بیرون بسیار مقاوم‌اند و جلوی ورود افراد بیگانه را تا حد زیادی به منزل شما می گیرند. این درب ها با دارا بودن ضخامت بیشتر نسبت به درب های عادی و دارا بودن قفل های پیچیده تر در آن ها، خیالتان را از بابت حفاظت از منزلتان راحت می کند. 

ادامه مطلب

اما در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ با یک سرچ ساده خواهید دید تعداد زیادی از انواع درب های ضد سرقت وجود دارد که می توانید اقدام به تهیه و خرید آن کنید اما در این بین قطعا نکاتی وجود دارد که هنگام خرید ضد سرقت باید به آن ها توجه کنید تا بتوانید مناسب ترین و بهترین محصول را تهیه و خریداری کنید.

انواع جنس درب های ضد سرقت | راهنمای خرید انواع درب ضد سرقت فلزی

به صورت کلی دو در بازار برای درب های ضد سرقت دو مدل چوبی و فلزی وجود دارد که در بین این 2 نوع، نوع فلزی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این درب ها با وزن سنگین تر و ضخامت بیشتر امنیت بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند.

در درب های فلزی میزان تعدد قفل استفاده شده بیشتر از درب های چوبی است و این موضوع خود باعث افزایش امنیت در این درب ها شده است.

مزیت دیگر درب های فلزی، عایق بودن در برابر هوا، رطوبت و صدا می باشد و در عین حال اینکه با تغییرات دمایی ناگهانی، تغییر شکل نمی دهد و از فرم اصلی خود خارج نمی شوند.

بنابراین با توجه به موارد گفته شده می توان نتیجه گرفت که بهترین نوع درب های ضد سرقت، درب های فلزی هستند اما برای خرید درب های ضد سرقت فلزی باید به یک سری نکاتی دقت کرد که با انجام ان می توانید بهترین درب ضد سرقت فلزی را همراه با کیفیتی فوق العاده تهیه کنید. برای دانستن این نکات در ادامه با ما همراه باشید.

اجزای درب ضد سرقت

درب ضد سرقت، انواع و اجزای مختلفی دارد و هر کدام از آن ها نیز می تواند در کیفیت در ضد سرقتی که خریداری می کنید، تاثیر گذار باشد. در ادامه این موارد را مورد بررسی قرار می دهیم تا شما بتوانید یک خرید مطمئن و آسان را تجربه کنید.

ضخامت درب ضد سرقت فلزی

یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید در مراحل اولیه خرید بررسی کنید، ضخامت درب ضد سرقت می باشد. جنسی که برای ضخامت درب استفاده می شود باید از آلیاژها و فلزهای با کیفیت باشد تا درب به خوبی به عنوان عایق صدا و هوا باشد و در عین حال که ضخامت بیشتر یعنی وزن سنگین تر و افزایش امنیت و استحکام درب.

ورق و آهن آلات مورد استفاده در درب فلزی

مهم ترین ماده ای که در ساخت درب های ضد سرقت فلزی بکار رفته است، رشته آهن پروفیل می باشد. درب های فلزی یک عایق قوی برای صدا و حرارت است. پس بهتره قبل از خرید از کیفیت و عایق بودن این درب ها اطمینان حاصل کنید.

قفل و یراق بکار رفته در درب ضد سرقت فلزی

تمامی امنیت و استحکام یک درب، به قفل و یراق آن می باشد. این به این صورت است که اگر کیفیت قفل و یراقی که مورد استفاده قرار می گیرد، خوب نباشد؛ تقریبا تمام هزینه هایی که برای داشتن یک درب با استحکام کرده اید از بین خواهد رفت.

جنس داخلی اکثر قفل هایی که در بازار بکار می رود، از مس است و در برابر مته و ضربه بسیار آسیب پذیر هستند. بنابر این باید از قفل های مولتی سیستم استفاده کنید که قسمت داخلی و سیلندر آن از جنس فولاد است و در برابر ضربه آسیب می بیند و درب تحت هیچ شرایطی دیگر باز نمی شود.

بهترین قفل هایی که در بازار عرضه شده است و برای این منظور از آن ها استفاده می شود؛ مربوط به شرکت کاله ترکیه است. نگران موجود بودن این قفل ها نباشید چرا که به راحتی در بازار یافت می شوند.

چهارچوب فلزی برای درب ضد سرقت

چارچوب های عادی برای درب های ضد سرقت فلزی کاربرد ندارد و باید برای داشتن یک امنیت و استحکام خوب از چارچوب های مخصوص استفاده کنید.

قیمت درب ضد سرقت فلزی چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

از آنجایی که درب های ضد سرقت فلزی توسط سازنده ها و کشورهای مختلفی تولید و به بازار عرضه اند. بنابراین برای دانستن قیمت باید به جزئیات بیشتری توجه کرد. برای مثال قیمت درب ضد سرقت فلزی چینی با قیمت درب ضد سرقت فلزی ترک اصل تفاوت دارد. ارزان ترین درب های ضد سرقت قیمتی حدود  1 میلیون دارند و ساخته کشور چین هستند. گران ترین و در عین حال باکیفیت ترین درب ها نیز مربوط به ترکیه هستند که قیمت آن ها از 5 الی 6 میلیون شروع می شود.

البته که قیمت درب ها همیشه ثابت نیستند و بسته به نوع یراق، کیفیت، مواد بکار رفته و ظاهرشان می توانند قیمت های متفاوتی داشته باشند.

اگر شما برای خرید درب ضد سرقت، نیاز به مشاوره دارید. می توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا بهترین گزینه ها را به شما معرفی کنند.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون