دسته بندی ها

درب ضد سرقت شیشه ای

فروشندگان و مجریان درب ضد سرقت شیشه ای

  • تولید کننده انواع درب های لابی، ضد سرقت، ضد حریق و داخلی
    آدرس: ایران

راهنمای خرید انواع درب ضد سرقت شیشه ای

یکی از راه های افزایش ایمنی ساختمان ها، محیط های اداری، تجاری و ... استفاده از درب ضد سرقت می باشد. تنوع در طرح و جنس درب های ضد سرقت زیاد است که یکی از زیباترین های آن ها درب ضد سرقت شیشه ای می باشد که از ایمنی بالایی برخوردار است.

استفاده از شیشه همواره زیبایی خاصی را به همراه دارد که همین امر در درب های ضد سرقت شیشه ای به خوبی نمایان است. برای آن که در زمان خرید این نوع درب دچار سردرگمی نشوید، در این بخش که یک راهنمای خرید انواع درب ضد سرقت شیشه ای مناسب است، با ما همراه باشید.

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت از ایمنی بالایی برخوردار است و امکان باز شدن و شکسته شدن آن ها نسبت به درب های معمولی در مواقع سرقت بسیار پایین است. در واقع قفل ها و دیگر اجزای درب ضد سرقت را به گونه ای ساخته اند که تنها با کلیدی که قفل شده است، باز می شوند و این یعنی ایمنی در سطح بالا.

همچنین در کنار این ایمنی بالا و قابل قبول، درب ضد سرقت یک عایق خوب در برابر گرما و سرما نیز می باشد که سبب صرفه جویی در انرژی و کاهش هزینه ها می شود. درب ضد سرقت انواع مختلفی دارد و آن ها را از جنس ها مختلفی می سازند که داری طرح های بسیار شیکی می باشند.

درب ضد سرقت شیشه ای و ایمنی آن

استفاده از شیشه در درب ضد سرقت علاوه بر زیبایی، سبب افزایش نور در محیط نیز می شود. در ساخت درب ضد سرقت از شیشه و فلز استفاده می گردد تا ایمنی آن بیش از پیش شود. شاید درب شیشه ای عدم ایمنی را در ذهن ها تداعی کند، در حالیکه در درب ضد سرقت شیشه ای از شیشه های بسیار محکم چون لمینت و سکوریت استفاده می کنند.

شیشه سکوریت بسیار مقاوم است و با شیشه های عادی کاملا فرق دارد و این مقاومت سبب بالا رفتن ایمنی می شود. شیشه لمینت نیز یکی دیگر از شیشه های نشکن است که از شیشه سکوریت نیز در ساختار آن استفاده شده است که یکی از مشخصه های شیشه لمینت، این است که مانعی در برابر اشعه uv می باشد.

همچنین در شیشه لمینت لایه pvc وجود دارد که اگر شیشه بر اثر فشار شکسته شود، شیشه به صورت عنکبوتی ترک بر می دارد و قطعات آن فرو نمی ریزد. هر کدام از این شیشه ها ایمنی درب ضد سرقت ساختمان را بالا می برند و با قرار گیری در کنار متریال های دیگری چون سنگ، چوب و ... نمای زیبایی دارند.

این گفته ها حاکی از آن است که نگرانی بابت ایمنی درب ضد سرقت شیشه ای نداشته باشید چرا که استحکام شیشه ها کاملا تضمین شده است.

بر روی درب ضد سرقت شیشه ای چه روکش هایی استفاده می شود؟

بر روی درب ضد سرقت شیشه ای می توان از روکش های مختلفی استفاده کرد که در قیمت گذاری آن نیز نقش دارند. به طور کلی روکش ها را در دو دسته مصنوعی و طبیعی جای می دهند که شما متناسب با سلیقه و مبلغی که در نظر گرفته اید، باید یکی را انتخاب کنید.

روکش های طبیعی نسبت به مصنوعی قیمت بالاتری دارند که لازم است، آن را در ذهن داشته باشید. یکی از مزیت هایی که روکش ها دارند و بر زیبایی درب می افزایند، امکان ست شدن آن با دکوراسیون می باشد چرا که قابلیت ساخت در رنگ های مختلف را دارا می باشند.

ویژگی های درب ضد سرقت شیشه ای

درب ضد سرقت شیشه ای یکی از پرفروش ترین درب های موجود در بازار است که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. در ادامه برخی از مهم ترین ویژگی های درب ضد سرقت شیشه ای لیست شده است:

  • خیال شما را با ایمنی بالایی که دارد، راحت می کند زیرا شیشه های به کار رفته در آن در مقابل ضربه و فشار بسیار مقاوم هستند.
  • امکان ترکیب و قرار گیری دیگر متریال ها در درب ضد سرقت شیشه ای وجود دارد که آن ها را بسیار شیک جلوه می دهد.
  • امکان ساخت آن در هر نوع سایز و ابعادی وجود دارد و شما به راحتی می توانید برای درب ساختمان خود آن را سفارش دهید.
  • در درب های ضد سرقت شیشه ای تنوع در طرح و رنگ بسیار به چشم می آید و شما متناسب با دکوراسیون و فضای ساختمان می توانید طرح آن را انتخاب نمایید.

قیمت درب ضد سرقت شیشه ای

درب ضد سرقت شیشه ای توسط شرکت ها و برندهای مختلفی ساخته می شود و بسته به شرکت سازنده و کشور آن، قیمت ها متغیر است. همچنین برای قیمت گذاری کیفیت ساخت بسیار مهم است تا همچنان ایمنی درب به خوبی حفظ شود و شما نیز نباید به این موضوع بی توجه باشید.

عوامل دیگری همچون سایز درب، روکش به کار رفته، نوع قفل و ... بر نحوه قیمت گذاری تاثیر مستقیم دارند. پس شما برای خرید درب ضد سرقت شیشه ای باید فاکتورهایی را در نظر داشته باشید و به دلیل نوسانات قیمت موجود در بازار، می توانید با ما تماس گرفته و یا در این بخش آخرین قیمت ها را مشاهده کنید.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون