دسته بندی ها

درب ضد سرقت برجسته

فروشندگان و مجریان درب ضد سرقت برجسته

راهنمای خرید انواع درب ضد سرقت برجسته

یک جایگزین بسیار مناسب برای درب های معمولی که علاوه بر افزایش امنیت، زیبایی خیره کننده ای نیز دارند درب ضد سرقت است. این نوع از درب ها در بازار فروش در دو نوع فلزی و چوبی طراحی می شوند که انتخاب آن ها متناسب با سلیقه افراد می تواند متفاوت باشد. اگر به دنبال افزایش میزان امنیت محیط منزل و یا کار خود هستید توصیه می کنیم حتما اقدام به خرید درب ضد سرقت کنید چراکه این محصول یکی از نیازهای دنیای امروزی برای ممانعت از ورود سارقین به ساختمان های مختلف است.

ادامه مطلب

یکی از محبوب ترین درب های ضد سرقت، درب ضد سرقت برجسته است که با طرح های زیبا و منحصر به فرد خود، نظر هر خریداری را به سوی خود جذب می کنند. در این بخش که یک راهنمای خرید انواع درب ضد سرقت برجسته است، با ما همراه باشید.

معرفی درب ضد سرقت

نام درب ضد سرقت گویای همه چیز است و نشان از امنیت آن در برابر سارقین و افراد ناشناس دارد. درب ضد سرقت برخلاف درب های معمولی بسیار محکم است و در کنار این استحکام، از قفل ها و بدنه محکم تری برخوردار بوده و به این سادگی ها امکان باز نمودن آن مهیا نیست!

ایمنی درب ضد سرقت در برابر هر نوع کلید، فشار، ضربه و تخریب بالا است که البته باید این درب ها از تمامی استانداردهای جهانی برخوردار باشند و آن ها را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا ایمنی آن ها به خوبی تامین شود. ظاهر زیبای درب ضد سرقت و تنوع در رنگ های آن به خوبی با نمای داخلی و بیرونی هر ساختمانی ست می شود.

درب ضد سرقت برجسته را بشناسید.

یکی از انواع درب ضد سرقت، درب ضد سرقت برجسته است که دارای چهارچوب فلزی محکم و مستحکمی است. چهارچوب فلزی که در درب برجسته استفاده می شود، دارای ضخامت مشخصی است که این ضخامت ها در راستای تامین ایمنی درب در نظر گرفته شده اند.

در چهارچوب فلزی آن، ضخامت فلز 2 میلی متر است. این چهارچوب های فلزی دارای قوطی هایی با ضخامت 15 میلی متر هستند که از ایمنی بسیار بالایی برخوردار می باشند. در کنار این موارد یک عایق مناسب در برابر صدا و حرارت هستند که هم صرفه اقتصادی دارد و هم شما را از شلوغی و سر و صدای بیرون ساختمان دور می کند.

درب ضد سرقت برجسته در دو نوع چوبی و فلزی توسط سازندگان ساخته می شوند که دارای قیمت های متفاوتی هستند.  البته لازم به ذکر است، به دلیل زیبایی همیشگی چوب، معمولا درب ضد سرقت برجسته چوبی پرفروش تر است و به طبع دارای قیمت بالاتری نیز می باشد.

درب ضد سرقت برجسته دارای برجستگی های با ضخامت های 8 تا 32 میلی متر است که در زمان خرید این ضخامت ها کاملا مشخص شده است که بر اساس آن ها به دو نوع برجسته و سوپر برجسته دسته بندی می شوند.

ویژگی های درب ضد سرقت برجسته کدام اند؟

درب ضد سرقت برجسته از ویژگی های متعددی برخوردار است که ما در ادامه مهم ترین های آن را ذکر می کنیم تا در زمان خرید بهترین راهنمای شما باشد.

  1. درب ضد سرقت برجسته از هر نظر در برابر سارقان دارای ایمنی است و خیال خریداران را راحت می کند.
  2. درب ضد سرقت برجسته دارای روکش است که می تواند روکش های طبیعی چون راش و گردو باشد و یا اینکه ام دی اف باشد. هر کدام که استفاده شوند، از تنوع طرح و رنگ برخوردار می باشد.
  3. قابلیت نصب امکانات و تجهیزات جدید در آن ها وجود دارد و شما مطابق با میل خود می توانید آن ها را به چشمی، دزد گیر و ... مجهز سازید.
  4. زیبایی درب ضد سرقت بر کسی پوشیده نیست و به راحتی می توان آن ها را با دکوراسیون و فضای ساختمان ها هماهنگ کرد.
  5. می توان آن ها را در هر سایز و ابعادی ساخت و حتی امکان سفارش آن ها طبق نظر شما وجود دارد.
  6. دارای خاصیت عایقی در برابر سرما و گرما و همچنین صوت می باشند.
  7. دارای قفل های ایمنی و لولاهای بسیار مجهز و تقویت شده هستند که باز کردن آن ها را برای سارقین دشوار می کند.

قیمت درب ضد سرقت برجسته چقدر است؟

همان طور که گفته شد، درب ضد سرقت برجسته را می توان در ابعاد و طرح های مختلفی ساخت که همین امر مشخص کردن دقیق قیمت درب ضد سرقت در اینجا را ناممکن می سازد. به طور کلی موارد زیادی در تعیین قیمت درب ضد سرقت نقش دارند که مهم ترین های آن عبارتند از:

  • مهم است که درب را چه کشوری و با چه کیفیتی تولید کرده است. در بازار ایران بیشتر محصولات ایرانی، ترکی و چینی وجود دارد که کیفیت آن ها دارای سطح های مختلفی است.
  • ابعاد درب نیز مهم است و کاملا بر قیمت تاثیر مستقیم دارد. اگر شما درب را در ابعاد و ضخامت های مختلف سفارش دهید، قیمت ها تغییر می کند.
  • درب ضد سرقت برجسته را می توان به تجهیزات مختلفی مجهز کرد که قیمت آن را افزایش می دهد.
  • نوع قفل، روکش درب، یراق آلات و ... استفاده شده در آن همگی بر قیمت درب ضد سرقت برجسته تاثیر گذار است.

البته شما در این بخش می توانید به سادگی انواع درب های برجسته را در مدل ها و طرح های مختلف مشاهده و خریداری کنید و یا اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در این خصوص دارید، همکاران ما در تیم پشتیبانی پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

تهیه و تدوین توسط تحریریه ساختمون