دسته بندی ها

ارسال پیام به آهن تخفیف

ارسال پیام

آهن تخفیف

شرکت آهن تخفیف فعال در زمینه تولید و پخش انواع آهن آلات در شکل عمده و جزئی، آماده ارائه مشاوره رایگان خرید انواع رابیتس، توری، مفتول، اسپیسر و واتر استاپ و انواع ورق آهنی

درباره آهن تخفیف

آهن تخفیف فعالیت خود را در زمینه ی فروش آهن ازسال ۱۳۸۵ آغاز نموده و در ادامه هم سو با کسب و کار های نوین با برندسازی و ایجاد سایت اختصاصی برای ارائه خدمات بروز تر و شفاف تر در قالب آهن تخفیف به جمع فعالان در این عرصه پیوست. باعث افتخار و مباهات می باشد که اعلام نماییم هر روز در حال تغییر و تحول درجهت ارائه هر چه بهتر خدمات به شما می باشیم و با آغوش باز تمامی نقد ها و ایده های شما صاحب نظران را می پذیریم و حتما به کار می بندیم.
فعالیت های آهن تخفیف
۱- تولید و فروش رابیتس، انواع توری: توری حصاری، توری مش، توری مرغی، توری فرنگی، توری گابیون، توری لوزی و توری پرسی، سیم آرماتور بندی، سیم سفید گالوانیزه، سیم خاردار، انواع ورق فولادی و آهنی، انواع پشم شیشه و عایق ساختمانی و افزودنی های بتنی از جمله اسپیسر و واتر استاپ.
۲- اطلاع رسانی سریع و شفاف قیمت در قالب سایت اختصاصی آهن تخفیف و شبکه های اجتماعی وابسته.
۳- ارائه مشاوره رایگان به مشتریان محترم برای خرید سالم و مطمئن درسطح بازار.
۴- اطلاع رسانی اخبار و رویداد های بازار آهن درسایت آهن تخفیف.
نگاه و رویکرد های آهن تخفیف
از نگاه ما رضایت مشتری خط قرمز مجموعه می باشد؛ به همین دلیل ما تمام توان و تجربه و دانش خود را هزینه می کنیم تا به این مهم دست بیابیم و این شعار نیست، ما را در این زمینه محک بزنید.