دسته بندی ها

ارسال پیام به نورپردازی شب نما

نورپردازی شب نما

گروه فنی و مهندسی شب نما با سابقه ده ها سال فعالیت در زمینه نورپردازی نمای ساختمانهای تجاری ، نورپردازی نمای ساختمانهای اداری ، نورپردازی نمای برج و …..

درباره نورپردازی شب نما

نورپردازی نمای ساختمان یکی از مهمترین اقدامات در راستای زیبا سازی نمای ساختمان است. گروه فنی و مهندسی شب نما با سابقه ده ها سال فعالیت در زمینه نورپردازی نمای ساختمانهای تجاری ، نورپردازی نمای ساختمانهای اداری ، نورپردازی نمای برج و ….. یکی از برترین طراح ها و مجری نورپردازی نما در کرج ، تهران و ایران می باشد.

حوزه فعالیت این گروه بسیار وسیع بوده و با توجه به افزایش صنعت ساختمان سازی در ایران سعی در گسترش و پیشرفت در فعالیت های نورپردازی نما دارد تا بتواند خدمت ارزنده ای را برای هم وطنان عزیز صورت دهد و زیبایی و کیفیت را برای مردم عزیز ایران به ارمغان بیاورد. در این راستا گروه فنی و مهندسی شب نما دارای نمونه کارهای بسیاری در زمینه نورپردازی است.علاوه بر تنوع نمونه کارهای نورپردازی ، فعالیت این گروه از نظر موقعیت جغرافیایی نیز بسیار گسترده است و دارای نمونه کار در سراسر ایران میباشد.گروه فنی و مهندسی شب نما همدل و همگام با سازند گان و مردم ایران با انجام پروژه های بسیار حرفه ای و با کیفیت در عین حال با قیمت مناسب آماده همکاری در تمام زمینه های نورپردازی نمای داخلی، نورپردازی نمای خارجی، نورپردازی نمای ساختمان می باشد.